poniedziałek, 23 lipca 2012

RECENZJA - PHARMACERIS - CELLU FREE - ANTYCELLULITOWY KREM - ŻEL!

Dzień Dobry:)
Poniedziałek,zapowiada się ciepły,słoneczny dzień:)
Na dzisiaj przygotowałam sobie dużo pracy,także posta przygotowałam dla Was już wcześnie rano.
Dzisiejsza RECENZJA będzie dotyczyła produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Magdaleny oraz Pani Anny:)

http://www.pharmaceris.pl/  ZAPRASZAM:)

PHARMACERIS - CELLU FREE - ANTYCELLULITOWY KREM - ŻEL! 150 ml / ok.62,00 zł






WSKAZANIA :

Opracowany w celu redukcji cellulitu oraz wysmuklenia i modelowania sylwetki. Odkryty przez naukowców marki Pharmaceris innowacyjny kompleks IM FORMULA™ chroni włókna kolagenu i przeciwdziała ich nieodwracalnej degradacji, umożliwiając wzmocnienie elastycznego rusztowania skóry, niezbędnego do jej ujędrnienia oraz zmniejszenia powstawania cellulitu. Dostarczany do najgłębszych warstw skóry, gdzie powstaje cellulit, unikalny aminokwas DERMÈ™ SYSTEM, zawierający grupę funkcyjną L-karnityny, pełni rolę przewodnika przeprowadzającego kwasy tłuszczowe przez błonę mitochondrialną, nieprzepuszczalną dla cząsteczek o dużej masie, do wnętrza mitochondriów, gdzie zostają spalone. Dzięki temu procesowi skóra zachowuje prawidłową strukturę bez nagromadzonych, grudkowatych złogów tłuszczu. 

DZIAŁANIE :

Widocznie zmniejsza nierówności skóry jednocześnie przeciwdziałając przyczynom powstawania cellulitu. Ujędrnia, wygładza i napina skórę, dzięki czemu wysmukla i modeluje sylwetkę. 

EFEKT :

Gładka i elastyczna skóra bez cellulitu i nadmiaru tkanki tłuszczowej.






RECENZJA:
Stosuję ten krem - żel od dłuższego czasu...Nakładam go po każdej kąpieli w szczególności na noc.
Jego konsystencja przypomina bardziej żel,niż krem.Kolor jest widoczny na zdjęciu powyżej - morska zieleń.Zapach trudny do opisania,ale bardzo przyjemny:)Krem - żel bardzo dobrze się wchłania,nie zostawia plam na odzieży czy pościeli,a efekt przy dłuższym stosowaniu jest na prawdę widoczny:)
Jestem zadowolona,że mój cellulit znacznie się zmniejszył...Nie jest,to efekt 100%,ale myślę,że przy zachowaniu ciągłości stosowania,jaką ja stosuję efekt będzie jeszcze lepszy.W każdym razie krem - żel godzien uwagi.Nie posiada żadnych minusów,jedynie cena nie jest dla każdego komfortowa,ale kto może kupić - POLECAM.
Moja ocena,to 5/6.

A jak Wy Drogie Panie walczycie ze swoim cellulitem?:)
O ile go macie,bo jeżeli nie,to SZALENIE zazdroszczę:P

18 komentarzy:

  1. walczymy:P
    Ja masażerem i kremami, od czasu do czasu ćwicząc i starając się dużo ruszać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zrozumiałam że zazdrościsz,że mamy ja mam że ho ho :)
    Ale ten żel mi raczej nie pomoże w takim stadium.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zwalczyłam cellulit peelingiem kawowym, i chyba znów muszę zacząć go robić bo po ciąży cellulit powrócił

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach :)
    Może skorzystam z tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  5. cena naprawde wygurowana, ale skoro widzisz efekty, to musi byc fajny, ja bym jeszcze pocweiczyla aby efekty byly lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w sumie nie mam problemu z cellulitem, stosuję kremy Eveline tak powiedzmy zapobiegawczo :P a Pharmaceris szkoda że jest taki drogi, bo z chęcia bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj pewnie że mam :) i ciągle z nim walczę :) jak to dobrze było jak faceci myśleli że cellulitis to grecki uczony :D a teraz dzięki reklamom nawet najmniejszy wypatrzą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie troszke drogi ale chetnie wyprobowalabym skoro tak dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wlasnie jestem na etapie poszukiwan ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No cena trochę odstrasza ale wazne ze dziala ;) mi zawsze brakuje systematycznosci ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. żaden krem nie zniszczy cellulitu,ale jak efekt jakikolwiek jest to juz dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Walczę z nim jak mogę:D Świetny produkt skoro pomaga ale cena jest faktycznie odstraszająca.

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety mam i bardzo z tego powodu cierpie haha :) ale jakos sobie z nim poradze, wierze w to :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jak na angielska pogode to dopisala jak nigdy :D szegolnie ze ostatnio tylko padalo i padalo :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę,że nie jestem sama ze swoim CELLULITEM i każda z Was w jakiejś części się z nim zmaga,ależ my KOBIETY,to mamy los:P

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki tam okruszek XD poważnie, nie chce przez to na basen chodzić haha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przestań!Zazdroszczę Ci takiej FIGURY:)

      Usuń