poniedziałek, 30 lipca 2012

RECENZJA - LIRENE - LACTIMA - KREMOWY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ - ŁAGODZENIE!

Cześć!!!
Dzisiejszy dzień,jest dniem idealnym do odpoczynku:) Temperatura za oknem nie przekracza 20 stopni:)
Od jutra zaczynam pracę...Jeszcze wczoraj tak bardzo mi się nie chciało nawet myśleć o pracy,ale dzisiaj powoli oswajam się z myślą,że jutro wielki POWRÓT...Trzymajcie za mnie kciuki.
Przygotowałam dla Was RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Magdaleny oraz Pani Anny : LIRENE : http://www.lirene.pl/  - ZAPRASZAM! :)



LIRENE - LACTIMA - KREMOWY PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ - ŁAGODZENIE!
300 ml / ok.11,00 zł

Został stworzony z myślą o codziennej pielęgnacji i higienie miejsc intymnych kobiet podatnych na podrażnienia i infekcje.Innowacyjne połączenie kwasu mlekowego,naturalnego prebiotyku i gliceryny łagodzi stany zapalne i zaczerwienienia oraz zapewnia odpowiednią ochronę przed podrażnieniami.
Płyn delikatnie myje i odświeża miejsca intymne,dbając jednocześnie o odpowiednią ochronę przeciwgrzybiczą i utrzymanie prawidłowego balansu pH (kwasowości).

Innowacyjne połączenie KWASU MLEKOWEGO i NATURALNEGO PREBIOTYKU :

- chroni przed podrażnieniami i zaczerwieniami
- łagodzi stany zapalne
- przywraca i utrzymuje fizjologiczne pH miejsc intymnych
- wzmacnia naturalną barierę ochronną
- zapewnia uczucie komfortu przez cały dzień




Naturalny prebiotyk posiada unikalne właściwości regulowania równowagi kwasowej (pH) miejsc intymnych poprzez stymulację mikroflory ochronnej naszego naskórka.Zastosowanie naturalnego prebiotyku pozwala osiągnąć bardzo dobre efekty pielęgnacyjne.

Płyn nie zawiera barwników,parabenów,tradycyjnego mydła dzięki czemu jest niezwykle łagodny i bezpieczny dla skóry.

RECENZJA:
Jak dla mnie jest,to strzał w dziesiątkę:)Od czasu,kiedy zaczęłam używać tego płynu,nie czepiają się mnie żadne infekcje z,którymi często miałam kłopot używając innych żeli do higieny intymnej.
Żel ma kremową konsystencję,biały kolor i przyjemny,delikatny zapach:)
Daje uczucie świeżości przez cały dzień.
Serdecznie POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

Chcę się jeszcze z Wami podzielić Drogie Panie informacją,że dzisiaj po raz pierwszy złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Zrób Sobie Krem : http://www.zrobsobiekrem.pl/ :)


Oto co zamówiłam :


NazwaIlośćCenaWartość
Suma16,16 zł
Kosz dostawy8,50 zł
Do zapłaty24,66 zł
Francuska glinka zielonaWaga: 50 g1,006,20 zł6,20 zł
Kwas hialuronowy 1%Pojemność: 30 ml1,005,90 zł5,90 zł
Słoiczek kosmetyczny 30 mlKolor: Czarny1,001,39 zł1,39 zł
Słoiczek kosmetyczny 15 mlKolor: Czarny1,001,29 zł1,29 zł
Łyżeczka miarowa 5 i 2,5 mlIlość: 1 szt.1,000,39 zł0,39 zł
Plastikowy pojemnik 50 mlIlość: 1 szt.1,000,99 zł0,99 zł


Będę robiła maseczkę oczyszczającą :)

A Wy?Zamawiałyście coś na stronie Zrób Sobie Krem?:)

13 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze do czynienia z tym sklepem i na razie nie planuje zakupów, ale może w przyszłości. Jeśli chodzi o płyn do higieny intymnej to mój się właśnie kończy i myślę o zakupie jakiegoś nowego, twoja recenzja bardzo mi się przyda i wezmę ją pod uwagę przy zakupach. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja rowniez narazie nie planuje kupic nic z Zrob sobie krem :P A ten plyn jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic nie zamawiałam :P
    Fajny ten płyn

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zamiar zrobić spooore zamówienie na zsk. Se se se se, nie mogę się doczekać :P)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam o zamówieniu czegoś z tej strony ale nie mogę się zabrać ;P Chyba prędzej zamówię z e-naturalne (chyba jakoś tak ;P)

    OdpowiedzUsuń
  6. to coś dla mnie tylko nie widziałam tego płynu w żadnym sklepie;(

    OdpowiedzUsuń
  7. ten płyn zapowiada się bardzo dobrze a jestem wybredna jesli chodzi o plyny do higieny intymnej ale ten pewnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  8. nie chce Ci zasmiecac zgloszen, wiec napisze tu (xD), ze zostalas oTAGowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem właśnie na etapie szukania nowego czegoś do higieny intymnej, ale wolałabym coś w żelu, bo takie emulsje mnie troszkę denerwują ;) muszę się rozejrzeć w końcu za czymś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm ja aktualnie używam płynu do higieny intymnej lactacyd i uważam, że jest bardzo dobry!

    Hm a z firmy zrób sobie krem jeszcze nic nie zamawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem co Ci skarbie wyjdzie z tej glinki :)

    OdpowiedzUsuń