piątek, 20 lipca 2012

RECENZJA - KORRES - MASECZKA DO TWARZY ROZJAŚNIAJĄCA!

Miałam wczoraj przyjemność przetestować próbkę KORRES - maseczki do twarzy rozjaśniającej! "mam nadzieję,że jej nie pomyliłam, i rzeczywiście jest rozjaśniająca":p
Maseczkę otrzymałam w My One Box,który zorganizowałyśmy sobie z Anią :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ :)



Korres Natural Products to grecka marka naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych, której historia wiąże się z powstaniem pierwszej apteki homeopatycznej w Atenach. Korres Natural Products wykorzystuje w kosmetologii swoje bogate doświadczenie w produkcji leków homeopatycznych oraz wiedzę o korzystnych właściwościach naturalnych składników. Marka posiada w swoim portfolio szeroką linię naturalnych kosmetyków do pielęgnacji skóry oraz kosmetyków do makijażu.

KORRES - MASECZKA DO TWARZY ROZJAŚNIAJĄCA! 16 ml / 45 zł

Maseczka do twarzy o działaniu rozjaśniającym i rozświetlającym jest przeznaczona do wszystkich rodzajów skóry. Olejek z dzikiej róży to naturalne źródło witaminy C, która wygładza drobne linie i zmarszczki oraz rozjaśnia skórę. Dodatkowo kompleks ekstraktów ziołowych redukuje przebarwienia oraz sprawia, że cera staje się promienna.
Efekt jest widoczny już po pierwszej aplikacji maseczki. Składniki aktywne: olejek z dzikiej róży, olejek arganowy, ekstrakt z waltheria indica, masło shea, masło z awokado, prowitamina B5
Testowana dermatologicznie

Dlaczego olejek z dzikiej róży?
Owoc dzikiej róży jest bogatym źródłem witaminy C, która wygładza drobne zmarszczki i wyrównuje przebarwienia powstałe na skórze. Dodatkowo olejek z dzikiej róży zawiera duże ilości kwasu linolowego i linolenowego, dzięki czemu ma właściwości nawilżające, gojące oraz zmiękczające. Jednocześnie tworzy na skórze ochronny film, który wspomaga proces regeneracji komórek i poprawia strukturę naskórka.

RECENZJA:
Moja recenzja nie będzie w 100% obiektywna,gdyż maseczka,którą otrzymałam miała tylko 4 ml.
Mogę jednak stwierdzić,po tym jednym użyciu,że maseczka ma biały kolor i bardzo przyjemny zapach.
Dosyć szybko zasycha za twarzy i nie ma większego kłopotu z jej późniejszym zmyciem.
Nie wiem czy rozjaśniła moją twarz,ale na pewno złagodziła wszelkie niedoskonałości,które zostały mi po oczyszczaniu twarzy u kosmetyczki.Nie będę jej oceniała,bo ocena nie byłaby w 100% obiektywna.
Mogę tylko stwierdzić,że miło mi było móc ją przetestować:)

A czy Wy miałyście styczność z produktami tej firmy?:)

8 komentarzy:

  1. Niestety nie, ale widzę, że droga jest ta maseczka niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nie znana mi firma. Fajnie, że łagodzi niedoskonałości. Hmm a teraz w lato chyba nie bardzo taka maseczka rozjaśniająca. ;D Bo opalenizna zejdzie. ;)

    Syl.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka cena. nigdzie jej nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam nawet o tej firmie. Szkoda, że cena maseczki jest tak wysoka bo z chęcią bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawią mnie kosmetyki Korres i mam zamiar kupić coś z kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oni mają również w sprzedaży kolorówkę?:P

      Usuń
  6. W Polsce te kosmetyki są dostępne w Sephora, a dla będących w Grecji, radzę kupować je właśnie w tym kraju, jest znacznie większy wybór, a ceny niższe. Dostępne w aptekach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aha tak mają pudry, tusze, a nawet kosmetyki do opalania:)

    OdpowiedzUsuń