niedziela, 22 lipca 2012

RECENZJA - JOANNA - BODY NATURIA - SÓL DO KĄPIELI!

Hej Hej Hej Słoneczka:)
Jak Wam weekend mija?Mnie rozpoczął się pogodnie a kończy pochmurnie...
Wczoraj pofarbowałam sobie włosy farbą :


Dostałam tak koszmarnego uczulenia na czole,skroniach i szyi,że wylądowałam u lekarza dyżurującego w niedzielę...A ponad to,głowa tak mi spuchła,że wyglądam jak balon...
Przestrzegam każdą z Was,którą jest uczulona na cokolwiek,zastanówcie się zanim pofarbujecie sobie włosy...:(
Na dzisiaj przygotowałam dla Was RECENZJĘ soli do kąpieli,którą otrzymałam od Ani :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ w ramach pierwszej edycji : "My One Box".

JOANNA - BODY NATURIA - SÓL DO KĄPIELI! 100 g / ok.3,00 zł

Sól do kąpieli Body Naturia o odświeżającym zapachu mandarynki zapewnia uczucie odprężenia i doskonały relaks.
Sól pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej,bogatych w cenne mikro - i makroelementy : mangan,żelazo,wapń,potas.
Kąpiel z dodatkiem soli Body Naturia pozwala zregenerować siły nawet po męczącym dniu.
Przynosi ukojenie zmysłom oraz pobudza naturalne siły witalne.


RECENZJA:
Jestem fanką wszelkich produktów do kąpieli,jednak ta sól nie przypadła mi do gustu:(
A szkoda,bo wiązałam z nią na prawdę duże nadzieje...
Jedynymi jej plusami jest niska i cena i śliczny zapach.Poza tym,nie mogę jej w żaden sposób pochwalić.
Nie rozpuszcza się do końca,również za dobrze się nie pieni...Nie zauważyłam żeby nawilżała skórę a i nie zostawia na niej na dłużej zapachu...Także droga firmo JOANNO,nie postarałaś się tym razem.
Moja ocena,to 2/6.

A czy Wy miałyście okazję używać tej soli?:)

Chciałabym się Wam jeszcze pochwalić PREZENTEM,jaki otrzymałam bez okazji od mojego "M":*
Zrobił mi tym PREZENTEM niesamowitą niespodziankę i przyniósł wiele radości:)
Małe rzeczy a tak niesamowicie cieszą:)





Udanego wieczoru Drogie Panie:*

9 komentarzy:

  1. Piękna bielizna, udany prezent! :)
    Ja byłam w szoku, że w ogóle w górę skoczyło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż by na taki prezent nigdy w życiu nie wpadł niestety :( to ta taka ferelna a bleee... .
    Nad solą się zastanawiałam jednak nie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście też nigdy za garnierem nie przepadam jako farbą, mnie okrutnie szczypało

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie miałam uczulenia po farbach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No w końcu trzeba się wziąć za recenzowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej szkoda że masz takie uczulenie ;( śliczna bielizna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze z Garnierem maluję sobie włosy i nigdy nie miałam takiego problemu, współczuję!
    A soli nie używałam z Joanny, tylko z rossmana, no ale też nie powala na kolana :/
    A prezent super! :D

    OdpowiedzUsuń