wtorek, 24 lipca 2012

RECENZJA - GAL - TWIST OFF - DERMOGAL A + E!

Dobry Wieczór:)
Tak na dobry KONIEC dnia,mam dla Was RECENZJĘ kosmetyku w kapsułkach a konkretnie "Twist Off - Dermogal A + E" , które otrzymałam do przetestowania od mojej Kochanej Goni z bloga :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)

GAL - TWIST OFF - DERMOGAL A + E! 48 kapsułek po 500 mg / 1 kapsułkę ! / ok.10,00 zł







Doskonały kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry,zwłaszcza skóry wrażliwej z problemami "trądzik pospolity,trądzik różowaty,atopowe zapalenie skóry,łojotokowe zapalnie skóry,nadmierne złuszczanie skóry,nadwrażliwość na różne czynniki".
Preparat stanowi uzupełnienie pielęgnacji specjalistycznej,wpływając na poprawę nawilżenia,elastyczności i jędrności skóry.Kosmetyk doskonały pod makijaż.

SPOSÓB UŻYCIA:
Po ukręceniu "ogonka" kapsułki wycisnąć na skórę i delikatnie rozetrzeć w miejscu stosowania.
Używać na oczyszczoną "umytą" powierzchnię skóry.






RECENZJA:
Na samym początku,chcę bardzo serdecznie PODZIĘKOWAĆ Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ za możliwość przetestowania tego produktu,jednak dla mnie już od pierwszego użycia stał się on wrogiem!!!
W moim przypadku wszystko,co zapewniał producent było i jest zwykłym KŁAMSTWEM.
Po pierwsze produkt ten okropnie pachnie,po drugie jest tłusty,co dla mojej tłustej cery jest ogromną ZBRODNIĄ,gdyż już po pierwszym użyciu moja skóra była istną patelnią na,której można było spokojnie smażyć frytki a świeciła się niemiłosiernie - jeszcze bardziej niż zazwyczaj świeci się zaraz po przebudzeniu.
Po trzecie - po użyciu "rybki" nie mogłam swojej cery doprowadzić do ładu i składu przez kilka dni:(
Nie POLECAM,bo jak dla mnie efektów brak,chyba,że macie Drogie Panie cerę suchą,bądź mieszaną:)
Moja ocena,to 1/6.

A Wy miałyście styczność z tym produktem?
Może dla Was był on istnym objawieniem?:)

DOBRANOC:*

19 komentarzy:

  1. Mam pytanie - ile razy używałaś rybek?
    I czy używałaś ich na dzień czy na noc??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze,to użyłam ich chyba ze cztery razy,bo dłużej już nie mogłam...Strasznie mnie odstraszyły swoim działaniem.
      Używałam ich na noc.

      Usuń
  2. nie mialam styczności,ale to chyba dobrze;)
    pozdrawiam:)
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja je uwielbiam, ma cerę mieszaną bardziej w kierunku tłustej i dla mnie są idealne :) używam zawsze na noc tak ok pół rybki, a zapach dla mnie jest neutralny.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo pierwszy raz o tym słyszę! ale chyba nie odważę się na eksperymenty na mojej twarzy... za dużo leków wykupionych i za dużo wizyt u dermatologa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. po Twojej recenzji napewno się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. ale te kapusli smiesznie wygladaja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, nie miałam styczności:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam suchą skóre więc te rybki pewnie u mnie sprawdziły by się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że tak...Ja mam skórę tłustą i efekt ich stosowania był,jaki był:(

      Usuń
  9. Nie używałam i po Twojej recenzji tym bardziej ich nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam tak jak Ty tłustą :( ale an szczescie pojawiaja mi sie tylko pojedyczne wypryski, wiec korektorem je zamaskuje haha:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam cerę mieszaną, chetnie bym wypróbowała te rybki.

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie to planowałam zakup tych rybek od jakiegoś czasu, ale po Twojej recenzji mam poważne wątpliwości...

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda,że się nie sprawdziły dla mnie są zbawiennie choć też mam tłustą cerę. Myślałam,że i u Ciebie będą świetne a tu nie szkoda no ale przynajmniej wypróbowałaś. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo osób chwali te rybki ja jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie były ok, bez szału. Po prostu jako ciekawostka, chciaż przyznaję, że w czasie kryzysu ukoiła moją bardzo suchą cerę. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń