niedziela, 29 lipca 2012

RECENZJA - FENNEL -PEELING DO CIAŁA O ZAPACHU CIASTECZEK Z CZEKOLADĄ!

Dobry Wieczór Drogie Panie:)
Jak miło,że jest już chłodniej,że słońce zaszło,że wiatr wieje,że jest czym oddychać:)
Dzień minął mi bardzo przyjemnie,randka również:)
Obiad,piwo na RYNKU,pyszny deser w cukierni...Było bardzo uroczo:)
Mam dla Was dzisiaj RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy FENNEL :
http://www.fennelcos.pl/ - ZAPRASZAM:)



FENNEL - PEELING DO CIAŁA O ZAPACHU CIASTECZEK Z CZEKOLADĄ! 300 g / ok.35,00 zł

Energizujący Peeling o zapachu Ciasteczek z Czekoladą obudzi zmysły i oczyści skórę z naturalnymi drobinkami,które usuwają martwy naskórek,oczyszczają,wygładzają,pobudzają mikrokrążenie i nadają skórze zdrowy wygląd.
Posiada apetyczny czekoladowy zapach.
Dzięki peelingowi skóra będzie lepiej wchłaniać substancje aktywne zawarte w kremach i balsamach.





RECENZJA:
Ten ZAPACH przywołuje wspomnienia:)Pachnie,jak ciasto kakaowe z orzechami mojej mamy:)
Jest bardzo fajny...Ma gęstą,piaskową konsystencję i jasno brązowy kolor.
Peeling dobrze się rozprowadza,pozostawiając na skórze przyjemny kakaowy ZAPACH:)
Nie zauważyłam żeby nawilżył moją skórę,ani nie zauważyłam aby zdarł z niej zbędny martwy naskórek...
Hmmm...Sama nie wiem,jak się do niego ustosunkować...Cena,jak na peeling jest dosyć wysoka,ale jeżeli chcecie się zanurzyć w kakaowej kąpieli,może i warto zainwestować...Przetestowałam,ale raczej go nie kupię...
Moja ocena,to 4/6.

Chcę również podzielić się z Wami informacją o rozpoczęciu jutrzejszej kuracji...
Od farbowania włosów,zauważyłam,że moje włosy są w bardzo kiepskiej kondycji:(
Są suche i wypadają w bardzo dużych ilościach...Martwię się nie na żarty dlatego od jutra zaczynam zażywać otrzymany od firmy AVET PHARMA : http://www.avetpharma.pl/ - ZAPRASZAM! - "Mega KRZEM" . Mam nadzieję,że mi pomoże i wzmocni moje zniszczone włosy...
Trzymajcie za mnie kciuki:)



Będę również od jutra używała odżywki do włosów,którą otrzymałam od mojej Goni :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ :)

17 komentarzy:

  1. do włosów polecam tabletki SILICA :) Ale mam nadzieję, że megaKrzem da radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta firma ma same świetne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega krzem jest b.dobry :) zapach może odstraszać, ale da się go wytrzymać

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm to musi być cudny zapach :) szkoda, że nie działa za dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W działaniu mógłby być znacznie lepszy:-/

      Usuń
  5. Jak mi się to mojej spodobało :* Kochana ja używam od dziś :) zobaczymy. Ten scrub mi się z ciasteczkowym potworem kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdawaj relacje co do tego MEGA Krzemu, moze tez sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie przetestowała bym ten scrub,udanej kuracji włosowej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, w sumie to jestem tu przypadkiem, ale bloga masz genialnego i już tyle współprac! Bomba! Ten peeling jak dla mnie jest genialny tylko ostatnio nie mogę go dostać...;/ chyba muszę dorwać z internetu;p
    Jeżeli chcesz to zapraszam do siebie na kosmetykove-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciasteczka jednak kusza :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto zgrzeszyć dla takich słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Daj znać jak się spisuje ten krzem :) też by mi się przydało wzmocnić moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wg mnie jest rewelacyjny! nie wiem jak go używałaś, ale jak dla mnie to ma jedno z najlepszych efektów zdzierających z peelingów które miałam ;) a miałam naprawdę sporo, koło 20 różnych, bo jestem peelingo-maniaczką :)

    OdpowiedzUsuń