niedziela, 29 lipca 2012

RECENZJA - FARMONA - SWEET SECRET - KOKOSOWY SORBET DO MYCIA CIAŁA!

Dzień Dobry:)
NIEDZIELA - zapowiada się bardzo ciepło i słonecznie...Wybieramy się dzisiaj z moim "M" na zakupy,gdyż lodówka świeci pustkami oraz na RANDKĘ,na której już bardzo dawno nie byliśmy...
Gdzie się wybieramy?Jeszcze nie wiem,ale na pewno po powrocie,podzielę się z Wami swoimi wrażeniami.
Na początku chcę również ZAKOŃCZYĆ i przyznać się do porażki związanej z akcją :
"Przeżyć LIPIEC za 50 zł" - niestety NIE udało mi się...Będąc na urlopie szalałam i,to porządnie,także moje postanowienia uleciały wraz z całym miesiącem LIPCEM...Ehhh...Może kiedyś się uda:P
Tymczasem...
Mam dla Was RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy :
Werner i Wspólnicy : http://www.werner.pl/  - ZAPRASZAM!


FARMONA - SWEET SECRET - KOKOSOWY SORBET DO MYCIA CIAŁA! 225 ml / ok.13,00 zł

Wyjątkowy kosmetyk o delikatnej, jedwabistej konsystencji i urzekającym, egzotycznym zapachu dojrzałych kokosów i bananów został stworzony do codziennej pielęgnacji i mycia ciała, dla osób, które cenią produkty naturalne i lubią pozwalać sobie na chwile przyjemności.
 Specjalnie opracowana, bogata receptura doskonale myje oraz natłuszcza i wygładza skórę, poprawiając jej kondycję i wygląd.
 Regularne stosowanie kokosowego sorbetu pod prysznic nie wysusza skóry, doskonale ją nawilża i odżywia, a także na długo pozostawia uczucie świeżości oraz apetycznie słodki, egzotyczny zapach i jedwabiście gładką skórę. 







RECENZJA:
Hmmm...Jak łatwo jest się rozmarzyć,korzystając ze zwykłej kąpieli w wannie...Sorbet ten sprawia,że jestem zrelaksowana,jak nigdy...Jego konsystencja - zawiera granulki przypominające piasek :p Kolor ma biały a zapach - ZNIEWALAJĄCY:)Jak dla mnie jest,to zapach gumy balonowej,którą kupowałam gdy byłam jeszcze małą dziewczynką.Uwielbiam GO!Sorbet bardzo dobrze nawilża moją skórę,otulając ją tym pięknym zapachem na dłuższy czas,jest dosyć wydajny,chociaż nie pogardziłabym,gdyby butelka była większa,ale moja końcowa ocena,jest zdecydowanie na TAK:)
Moja ocena,to 6/6.


Czy nie uważacie,że FARMONA ma bardzo dobrej jakości produkty?:)

14 komentarzy:

  1. Mmm rozmarzyłam się czytając ten opis o tym sorbecie do kąpieli.
    Udanej niedzieli życzę i wspaniałej randki! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. też go miałam i był super

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam produktów Farmony,nie odpisali mi w sprawie współpracy a w ciemno nie lubię kupować,nie miałam styczności z tymi produktami ale chyba się nie skuszę choć Twoja opinia o sorbecie jest bardzo kusząca :) Kochana było zaokrąglić przeżyć lipiec za 300zł ;) Genialnej randki życzę ja już nie pamiętam kiedy byłam raz na rok chyba :) ale cóż po ślubie już tak bywa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uzywam kremu do rąk i jestem zachwycona;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z tej samej serii i zapachu masło do ciała, mmm, strasznie lubię go! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham i sorbet i scrub ;p :D

    OdpowiedzUsuń
  7. kokooooooooooooos mmmmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach kokosu :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, ale chyba nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak! Mają dobre produkty :) Póki co mam tylko masło czekoladowe ale chcę jeszcze kupić peeling waniliowy :)

    OdpowiedzUsuń