poniedziałek, 9 lipca 2012

RECENZJA - FA - ANTYPRESPIRANT - NATURAL&POWER!

Dzień Dobry Drogie Panie:)
Witam Was bardzo ciepło po WSPANIAŁYM weekendzie,który dał mi wiele radości i naładował pozytywną energią na cały tydzień a,to wszystko zasługa mojej MAMY,z którą jestem bardzo związana:)
Przychodzę do Was rano z recenzją,gdyż od 14 do 21 pracuję...

FA - ANTYPRESPIRANT - NATURAL&POWER! 150 ml / ok.8,50 zł

Odkryj połączenie niezawodnej ochrony ze świeżym zapachem natury!
Formuła z ekstraktem z bambusa zapewnia 48 godzinną skuteczność.
Reguluje proces pocenia,pozwalając skórze oddychać!

RECENZJA:
Używałam już wielu antyprespirantów,ale po wielu próbach powróciłam do FA.
Pomimo wielu niepochlebnych recenzji na jego temat,dla mnie jest faworytem.
Cena nie odstrasza,zapach jest przyjemny i chroni,to najważniejsze!
Może ochrona nie jest długotrwała,ale na cały dzień w pracy spokojnie wystarcza.
Zostawia odrobinę białych śladów na ubraniach,ale który nie zostawia?
Ogółem podsumowując,jest OK:)Powróciłam do niego teraz i będę powracała już trwale:)
Moja ocena,to 5/6.

A jakich antyprespirantów Wy używacie?Co sądzicie o FA?:)

7 komentarzy:

  1. Dezodoranty z adidasa nie zostawiają plam na czarnych ubraniach

    OdpowiedzUsuń
  2. potwierdzam opinię Usi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy go nie miałam. Zazwyczaj kupuję Rexone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również go mam i również jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jednak pozostane przy kulkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O to mnie zdziwiłaś bo ja w FA nie wierzyłam,zawsze kojarzyły mi się z tymi tandetnymi prostymi śmierdzącymi mydłami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli chodzi o antyperspiranty to ja jestem wielką fanką Rexony

    OdpowiedzUsuń