poniedziałek, 2 lipca 2012

RECENZJA - EVELINE - NAIL THERAPY PROFESSIONAL - ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA Z DIAMENTAMI!

Dzień Dobry:)
Ufff,jak GORĄCO!Mam już dosyć,serdecznie dosyć...W takiej temperaturze nie da się żyć:-/
Niedawno wróciłam z pracy cała mokra a na domiar złego przez dłuższą chwilę w bloku nie było wody,myślałam,że zwariuję,ale na szczęście wszystko jest już dobrze:)
Postanowiłam,że wraz z początkiem miesiąca wprowadzam w życie akcję :

- PRZEŻYĆ LIPIEC ZA 50 zł !

Trzymajcie za mnie kciuki,żebym wytrwała :)
Tymczasem mam dla Was recenzję odżywki do paznokci,którą kupiłam jakiś czas temu w promocji w ROSSMANNIE.

RECENZJA - EVELINE - NAIL THERAPY PROFESSIONAL - ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA Z DIAMENTAMI!


Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.

SPOSÓB UŻYCIA : Codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu bezpośrednio na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa wnika w płytkę, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie paznokci. 


RECENZJA:
Tak,jak sugeruje producent,nakładałam każdego dnia po jednej warstwie odżywki na paznokcie.
Przy regularnym stosowaniu paznokcie są w znacznie lepszej kondycji.
Są twardsze - dzięki czemu nie łamią się i nie rozdwajają.Ładnie lśnią,są zregenerowane:)
Sama odżywka ma mleczny kolor,dobrze się rozprowadza i szybko schnie.
Nawet przy pracach fizycznych z użyciem rąk,nie zdziera się z paznokci.
Jak dla mnie,duże zaskoczenie:)Polecam,nie zawiedziecie się:)
Moja ocena,to 6/6.


P.S Bardzo spodobała mi się akcja zorganizowana przez OBSESSION,związana z wymianą między bloggerkami tzw.BLOG BOX'ami,z niecierpliwością czekam na kolejną edycję,ale w międzyczasie chętnie wymieniłabym się z jedną z Was takim BLOG BOX'em:)Jeżeli któraś z Wam ma również na,to ochotę,piszcie proszę na mojego e-maila : justyna.trelinska@poczta.onet.pl :)
Bardzo chętnie wezmę w takiej wymianie udział:D

9 komentarzy:

  1. mam tą samą odżywkę :)
    Dopiero co kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam wole 8 w 1 :)
    u mnie ta się nie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja Wam zazdroszczę tych upałów :) choć pewnie też bym marudziłam jakbym w PL była :P

    właśnie będę stosować odżywkę Eveline do pazurków.. mam tę diamentową i 8in1 i nie wiem od której zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie jest na 10 !!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz testuję 8w1, diamentowa się sprawdziła, chociaż pod koniec mi strasznie zgęstniała i poszły mi 3 pazurki :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ją może kiedyś przetestuję bo ta 8w1 niestety była do niczego.

    OdpowiedzUsuń