piątek, 20 lipca 2012

RECENZJA - EVELINE - KOENZYMY MŁODOŚCI - AKTYWNA MASECZKA TERMICZNA!

Dobry Wieczór:)


Jak Wam minął dzień Drogie Panie?Jak samopoczucie przed rozpoczynającym się weekendem?
U mnie póki co w porządku,nie mam co narzekać,przynajmniej tak mi się wydaje...
Byłam dzisiaj na małych zakupach,gdzie upolowałam nową maseczkę do twarzy firmy EVELINE.
Jak dla mnie jest ona dużym zaskoczeniem.Poznajcie więc ją i Wy...

EVELINE - KOENZYMY MŁODOŚCI - AKTYWNA MASECZKA TERMICZNA! 10 ml / ok.1,70 zł




AKTYWNA MASECZKA TERMICZNA ODMŁADZAJĄCO-OCZYSZCZAJĄCA
do każdego typu cery z wyjątkiem bardzo wrażliwej i naczynkowej.

INNOWACYJNE thermo DZIAŁANI E
Glinka
Olej z rumianku
Wyciąg z zielonej herbaty
Wygładzona skóra, doskonale oczyszczone pory

AKTYWNA MASECZKA TERMICZNA ODMŁADZAJĄCO-OCZYSZCZAJĄCA
to łagodna alternatywa dla mikrodermabrazji – gabinetowego zabiegu przywracającego młody wygląd skóry. Innowacyjna technologia termiczna potęguje działanie składników aktywnych oraz doskonale oczyszcza skórę. Maseczka idealnie wygładza skórę oraz poprawia jej jędrność i sprężystość.
WYJĄTKOWA KOMPOZYCJA SKŁADNIKÓW AKTYWNYCH:
• Koenzymy młodości Q10+R – zapewniają intensywną redukcję zmarszczek oraz zapobiegają powstawaniu nowych.
• Glinka – idealnie oczyszcza skórę, odblokowuje pory.
• Olej z rumianku – skutecznie łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia.
• Wyciąg z zielonej herbaty – silny przeciwutleniacz, chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami środowiska. EFEKTY*:
• Regulacja wydzielania sebum – 89%
• Widoczność zmarszczek zredukowana – 65%
• Widoczność porów zmniejszona – 90%
• Poprawa równowagi wilgotności – 87%
• Poprawa kolorytu skóry – 95%
* Test in vivo przeprowadzony na grupie 50 kobiet w okresie 4 tygodni, pod kontrolą lekarza dermatologa.

RECENZJA:
Ta maseczka jest dla mnie dużym zaskoczeniem.Zaczynając od jej konsystencji,która przypomina pastę,kolor kremowy i przyjemny zapach a kończąc na oczyszczonych porach,których do tej pory nie udało mi się niczym ujarzmić!!!Jestem zadowolona i to tak na całego:)Nie wiem czy maseczka odmładza,ale za,to oczyszcza rewelacyjnie.Z czystym sumieniem mogę Wam ją polecić!!!
Moja ocena,to 6/6.

11 komentarzy:

  1. no pacz jaka miła niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi akurat wpadł w ręce wtedy, kiedy żadnego peelingu nie miałam wiec od razu ruszyłam z testami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować tej maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy masz blog , będe tu zaglądać częsciej :) musze wypróbowac którąś z maseczek :)
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Liczę na to samo ♥

    + zapraszam do polubienia mojej stronki na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli taka duża ocena muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do zabawy http://ilovemyplussize.blogspot.com/2012/07/ruda-rozdaje.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli tak pomaga na pory to po wakacjach lecę szukać tej maseczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, może i ja spróbuję? Co prawda maseczki więcej szkód mi wyrządzają, ale może ta będzie wyjątkiem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli chodzi o cene w stosunku do wydajności to ja osobiście go nie kupię bo trochę się to nie opłaca.. Wolę żele z ROSSMANNA za kilka zł ;)

    OdpowiedzUsuń