czwartek, 19 lipca 2012

RECENZJA - DR IRENA ERIS - SENSIGENIC - HIPOALERGICZNY KREM WYGŁADZAJĄCY I REDUKUJĄCY CIENIE POD OCZAMI NA DZIEŃ I NA NOC!

Witam.
Nie będę się dzisiaj rozpisywała Drogie Panie gdyż dopadł mnie podły nastrój...
Nie chcę pisać dlaczego,gdyż powodów jest kilka...
Mam dla Was jednak RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Magdaleny oraz Pani Anny.

http://www.eris.pl/  ZAPRASZAM:)

DR IRENA ERIS - SENSIGENIC - HIPOALERGICZNY KREM WYGŁADZAJĄCY I REDUKUJĄCY CIENIE POD OCZAMI NA DZIEŃ I NA NOC! 15 ml / 75,00 zł








Kompleks protein sojowych i ryżowych oraz biotechnologicznego peptydu wzmacnia włókna kolagenu i elastyny, co zapewnia lepszą mikro-cyrkulację krwi prowadząc do znacznej redukcji sińców i worków pod oczami. Witamina E i olej z nasion kwiatu bawełny to doskonałe antyoksydanty. Wyciąg z orchidei intensywnie łagodzi i nawilża skórę. Krem zawiera innowacyjny IMMUNE BARRIER COMPLEX, z kompleksem lipidowym, olejowym ekstraktem ze „złotej algi” i drogocennej perły białej, który reaktywuje i wzmacnia funkcje ochronne skóry zabezpieczając ją przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych.

Krem i hypoalergiczna kompozycja zapachowa testowana alergologicznie. Nie zawiera barwników i tradycyjnych filtrów przeciwsłonecznych. Fotoochronę zapewniają fotoliaza i endonukleaza. Polecany do stosowania na oczyszczoną skórę wokół oczu, na dzień i/lub na noc dla skóry wrażliwej.



RECENZJA:
Krem ten na moją prośbę TESTOWAŁA moja bratowa,która akurat od jakiegoś czasu miała kłopot z cieniami pod oczami.Kierując się jej opinią przekazuję Wam recenzję,która jest pozytywna.
Krem ma biały kolor i delikatny zapach.Przy codziennym stosowaniu rano / wieczór już po tygodniu cienie pod oczami są znacznie mniejsze.Krem nie podrażnia,nie uczula i szybko się wchłania.Jego konsystencja nie jest tłusta,dzięki czemu użytkowanie nie jest uciążliwe:)Ogólna ocena jest pozytywna.
Moja ocena,to 4/6 . "ocena bratowej"

15 komentarzy:

  1. dobrze mieć taką bratową:D

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja wlasnie walcze z cieniami pod oczami, ale cena niestety troche wysoka :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. no ciekawy krem.
    ja ostatnio mam problem z cieniami niesttey ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Może gdyby cena była niższa to bym się skusiła, bo aż tak cienie pod oczami mi nie przeszkadzają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam malutkie cienie hmm mało widoczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że jest taki drogi ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, jak zwykle muszę coś naciapać :D Ale już mi powoli odrastają to będę szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dość przydatny kosmetyk, tylko szkoda, że taki drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na chwilę obecną na szczęście nie potrzebuję jeszcze takich kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czemu tylko 4 jak nie podrażnia nie uczula i działa już po tygodniu ? :O)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ocena bratowej,ona testowała i ona oceniała:)

      Usuń
  11. Ciekawie się prezentuje, ale na razie nie na moją kieszeń. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam ;) a jeśli będziesz zamawiać to wpisz mojego e-maila jako adres osoby polecającej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ktoś to ostatnio poleciał chyba gdzieś na jakimś blogu ^^

    OdpowiedzUsuń