środa, 18 lipca 2012

RECENZJA - BINGO SPA - JEDWABNE SERUM DO MYCIA WŁOSÓW!

Witam.
Dzisiaj przychodzę do Was Drogie Panie z RECENZJĄ produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy BINGO SPA : http://www.bingo.net.pl/ .

BINGO SPA - JEDWABNE SERUM DO MYCIA WŁOSÓW! 150 ml / 9,00 zł

Odbudowujące i uelastyczniające serum BingoSpa do mycia włosów.

Proteina jedwabiu posiada znaczne pokrewieństwo do protein występujących w skórze i włosach. Dzięki temu rozpuszczalne białko jedwabiu może tworzyć na powierzchni włosów film ochronny, który wygładza ich powierzchnię. Nadaje to włosom przyjemny chwyt, poprawia ich czesalność.

Proteiny jedwabiu posiadają ładunek elektrostatyczny przeciwny do ładunku włosów, dzięki czemu preparat posiadający w swoim składzie proteiny jedwabiu silnie przywierają do ich powierzchni.

Bogate w proteiny jedwabiu serum BingoSpa  zwiększa zatrzymywanie wilgoci na powierzchni włosów poprawiając ich podatność na układanie, zapobiega ich elektryzowaniu, nadaje włosom elastyczność, miękkość oraz jedwabisty połysk.
 
Sposób użycia: nałożyć na wilgotne włosy, masować, dokładnie spłukać, ewentualnie  zastosować odżywkę.



RECENZJA:
Obecnie jestem na URLOPIE,dlatego w moim wyglądzie nastąpią znaczne zmiany.
Cieszę się więc,że mogę również testować,nowe - nie znane mi do tej pory produkty.
Z firmą Bingo Spa mam styczność po raz pierwszy dlatego ich kosmetyki są dla mnie dużym wyzwaniem.
Jako pierwsze zaczęłam testować: JEDWABNE SERUM DO MYCIA WŁOSÓW,które ma konsystencję budyniu i jasno różowy kolor,jego zapach jest przyjemy,ale trudny do określenia.Serum stosowałam,tak jak zwykły szampon.Stwierdzam,że dobrze się pieni i myje włosy,dzięki czemu są one czyste,pachnące i delikatne w dotyku.Po umyciu włosy troszeczkę się plączą,ale jest to do opanowania...
Innych minusów nie znalazłam.ogólne wrażenie jest pozytywne.
Moja ocena,to 5/6.


Tak,jak obiecałam przedstawiam Wam zawartość mojego BOX'a od Ani :
 http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ :)



- ROSSMANN - Wellness&Beauty - żel pod prysznic w piance 150 ml
- Perfecta SPA - Masło do ciała 225 ml
- ROSSMANN - Alterra - Krem na dzień brązujący do cery mieszanej i normalnej , brzoskwiniowy 50 ml
- Joanna - Sól do kąpieli 100 g
- Sephora - Szampon do włosów - 200 ml
- Sephora - Płyn micelarny - 50 ml
- ROSSMANN - Wellness&Beauty - mleczko do ciała 50 ml
- Noni Care - Krem do twarzy z filtrem UV 50 ml
- ROSSMANN - Rival de Loop - Kuracja pielęgnacyjna w ampułkach 7 x 0,38 ml
- ROSSMANN - Rival de Loop - Maseczka do twarzy mleczno - miodowa 2 x 8 ml
- WIBO - Nawilżająca pomadka do ust 04 4,2 g
- Sephora - Brązowa kredka do oczu 08 ICED BROWN
- KORRES - Maseczka do twarzy 4 ml
- ANGEL - Próbka wody perfumowanej 1,2 ml


Dostałam również kisiel,lizaka i gumy,ale moja chrześnica wszystkimi słodyczami się skutecznie zaopiekowała:p
Aniu,DZIĘKUJĘ raz jeszcze:*

8 komentarzy:

  1. musze i ja kiedyś skusić się na rzeczy z Bingo spa, dużo już o nich słyszałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie chyba bym zaplątania nie opanowała ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. wypasiony box :)
    a to serum do wlosow jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam to masło do ciała z perfecty :) super jest, bardzo go lubiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. O, w końcu jakaś recenzja tego jedwabnego serum, sama nazwa mnie już kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie się zapowiada to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny box :) a bingo mnie kusi, jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń