środa, 25 lipca 2012

RECENZJA - BALEA - OLEJEK POD PRYSZNIC!

Witajcie:)
Imieniny i po Imieninach...Goście już od Nas uciekli,zostało tylko mnóstwo sprzątania,ale najważniejsze,że tata jest zadowolony,w końcu,to właśnie Jego święto:)
Oto królowa imprezy :






Popisowa surówka a może sałatka - mojej mamy:)

Jednak nie o surówce - sałatce mojej mamy będę teraz pisała,ale o olejku pod prysznic,który już od dawna chciałam przetestować i przetestowałam,dzięki Agnieszce,która kupiła mi go w Niemczech :
http://cosmeticsfreak.blogspot.com/ - Agnieszko DZIĘKUJĘ:)

BALEA - OLEJEK POD PRYSZNIC! 250 ml / ok.15,00 zł

Delikatny,pielęgnujący olejek pod prysznic BALEA,myje i nawilża nawet bardzo suchą skórę,pozostawiając ją delikatnie miękką.Zawiera ponad 70% czystych olejów roślinnych.Cenny olej sojowy i witamina E pielęgnuje i chroni wrażliwą skórę.Naturalne pH,produkt przebadany dermatologicznie.





RECENZJA:
Jak dla mnie - OK:)Nie zawiodłam się...Chciałam przetestować,przetestowałam...Olejek jest wydajny,ładnie pachnie i nawilża skórę,nie pozostawiając na niej tłustej otoczki,czego chcieć więcej?:)
Produkt godzien UWAGI:)Krótko i na temat!POLECAM:)
Moja ocena,to 6/6.

Udanego popołudnia:)

P.S Uciekam sobie podjeść coś smacznego ze stołu:P

14 komentarzy:

  1. Jaka apetyczna sałatka ;) Ja jutro mam imieniny i będę musiała też coś wykombinować :D

    U mnie recenzja hipoalergicznych żeli pod prysznic Apart ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chętnie coś z balei przetestowała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że nie pozostawia tłustej warstwy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie mamy do niego dostępu w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale sałatka, uwielbiam sałatki :-) A olejek to coś dla mnie, na pewno go zakupię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz jestem głodna jak popatrzyłam na tą sałatkę. Ja chcę ją zjeść! ;D

    A tak w ogole zmieniłam trochę bloga, wiec zapraszam! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam napisać jeszcze coś na temat tego olejku, ale tak się rozpędziłam, że nacisnęłam opublikuj.
      Widzę, że wszystko co trzeba ten olejek spełnia! :D

      Usuń
  7. Szkoda, że nie mam nikogo w niemczech ;P Ale póki co mam jeszcze ten z YR i go uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz co tym razem bardziej inetresuje mnie sałłateczka;D

    OdpowiedzUsuń
  9. az zglodnialam patrzac na ta salatke :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z fetą i pomidorami ja poproszę przepis na tą sałatkę kochana jak się spotkamy :) Olejek też bym przetestowała,szkoda że u nas nie można go zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótko i na temat ;) pięknie wygląda ta sałatka :-)!

    OdpowiedzUsuń
  12. sałatka jest zdecydowaną królową tego postu - po zobaczeniu jej nie jestem w stanie napisać ani słowa o olejku! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sałatka :)
    Olejek prezentuje się ciekawie ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń