piątek, 6 lipca 2012

RECENZJA - ASTOR - MASCARA - STIMULONG!

Dobry Wieczór Drogie Panie:)
Kolejny tydzień jest już prawie za Nami,jutro sobota.Dla niektórych WOLNA,dla innych PRACOWITA.
Ja na całe szczęście pracuję jutro tylko 6H i co Wam jeszcze napiszę,że czekam na mojego gościa honorowego:)Na weekend przyjeżdża do Nas do Rzeszowa moja Kochana mama,bardzo się cieszę z tego powodu i chcę jej poświęcić,jak najwięcej czasu,dlatego prawdopodobnie do poniedziałku nie będzie mnie na blogu,mam nadzieję,że mi wybaczycie:)Żałuję tylko,że mój tata pracuje i nie może również mnie odwiedzić,ale co się odwlecze,to nie uciecze:)


ASTOR - MASCARA - STIMULONG! 7 ml / 14,99 zł PEPCO

Mascara nowej generacji STIMULONG zawdzięcza swoje działanie unikalnemu kompleksowi Bio-Active, który w połączeniu ze szczoteczką Flexi-Brush za jednym pociągnięciem wydłuża rzęsy a dodatkowo stymuluje ich wzrost. Formuła mascary STIMULONG to przyjemność aplikowania, bez grudek i rozmazywania. Formuła mascary jest szybko schnąca, wyjątkowo delikatna i utrzymuje się na rzęsach do 15 godzin. Rzęsy są niezwykle długie i pogrubione oraz intensywnie pielęgnowane. Mascara jest również łatwa w demakijażu. Unikalna, klinicznie przetestowana, przedłużająca rzęsy mascara. STIMULONG została stworzona aby w widoczny sposób wspomagać zdrowy wzrost rzęs. 





RECENZJA:
Jestem zadowolona:)Udało mi się kupić tę mascarę przez przypadek w PEPCO,za 14,99 zł.
Zaczęłam jej używać po jakimś czasie,regularnie i nie zawiodłam się:)
Nie skleja rzęs,co jest dla mnie bardzo ważne,bardzo fajnie je wydłuża,ale niestety nie pogrubia,ale to nic,bo i tak jestem z niej zadowolona:)Serdecznie Wam polecam,efekt widoczny powyżej:)
Moja ocena,to 5/6.


Udanego WEEKENDU Kwiatki moje:*

14 komentarzy:

  1. u mnie w Pepco ich nie ma a chce ;( ślicznie podkreśla oko

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, dawno mnie coś w pepco nie było ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chyba i ja muszę wybrać się do Pepco koniecznie :) udanie spędzonego czasu z mamusia :*
    Ewelka.

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie mile spedzonego czasu z mama :)
    ach ja juz mam tyle tych maskar ktore musze miec ze masakra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się wybrać do Pepco

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne kwiatki !

    Dawno nie byłam w Pepco !

    OdpowiedzUsuń
  7. Maskara za 15zł i taki efekt WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A względem tulipanów gdzie takie ładne rosną ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem,zapożyczyłam się w internecie ze zdjęciem:)

      Usuń
  9. Nie miałam nie stosowałam jeszcze mam zapas więc jak na razie nie kupię choć zapowiada się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  10. Po bardzo niskiej cenie go kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po szczoteczce widzę, że to chyba porządny tusz do rzęs. :) Rozejrzę się w swoim mieście za takim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest to jeden z moich ulubionych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń