sobota, 28 lipca 2012

Nowa WSPÓŁPRACA!

Wróciłam...
Od kilku godzin jestem już w Rzeszowie...Spędzam sobie leniwie popołudnie z moim "M" i nareszcie mam już dostęp do swoich przesyłek,które czekały na mnie,kiedy byłam na urlopie u rodziców:)
Oto one...

Przesyłka od firmy Get In Touch : http://getintouch.pl/ - ZAPRASZAM!:)




- STAR Nature - woda toaletowa - herbatnik - 70 ml
- STAR Nature - woda toaletowa - guma balonowa - 70 ml
- EVOLUDERM - żel pod prysznic - 400 ml
- EVOLUDERM - scrub do ciała - 200 ml
- EVOLUDERM - mleczko do ciała - 500 ml

Przesyłka od firmy Synesis : http://synesis.pl/ - ZAPRASZAM!





- SYNESIS - szlachetny puder SYNESIS
- SYNESIS - atłas do makijażu SYNESIS
- SYNESIS - eliksir pod oczy SYNESIS

Spokojnego popołudnia Wam życzę:)

17 komentarzy:

  1. my tobie również takiego życzymy :) nie ma jak paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jezuu dziewczyno ty chcesz mnie tymi współpracami chyba do rozpaczy doprowadzić;(
    miłego testowania czy życze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super współprace, ze mną coś nikt nie chce nawiązać żadnej współpracy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia,na pewno i Tobie się uda:):*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. atłas synesis jest super :) ja jestem z niego super zadowolona ;D

      Usuń
  5. oo tylko pozazdrościć, koniecznie daj znać jak już wypróbujesz co nie co ;D
    pozdrawiam i życzę udanego i przyjemnego rozkoszowania się produktami ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam wszystkim serdecznie za wszystkie ciepłe słowa:):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę masę dobrych kosmetyków :)
    Jeśli masz ochotę na wzajemne wysyłanie pocztówek, pisz: mojawizjaswiata@wp.pl
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłanie pocztówek?Przybliżysz mi wszystko :
      justyna.trelinska@poczta.onet.pl ?:)

      Usuń
  8. ciekawe rzeczy od firmy get in touch :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję współpracy! ;)
    I miłe spędzonego czasu ze swoim "M"

    OdpowiedzUsuń
  10. Będziesz testować! :) Sama chciała bym takie rzeczy dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń