wtorek, 24 lipca 2012

Nowa WSPÓŁPRACA!

Hej Kobietki:)
Co u Was?U mnie dzisiaj bardzo pracowicie...Jutro imieniny taty,także pracujemy z mamą,jak mrówki,żeby wszystko było na jutro dopięte na ostatni guzik:)
Musiałam jednak znaleźć dla Was chwilę czasu,aby móc się pochwalić nowo,nawiązaną WSPÓŁPRACĄ z firmą Quiz : http://quiz.pl/ - ZAPRASZAM:)


Dzięki uprzejmości Pani Małgorzaty,otrzymałam do testów :

- Quiz - SWEETY - lakier do paznokci YELLOW!
- Quiz - SAFARI - lakier do paznokci nr.33 12 ml!
- Quiz - GLANCE SHINE - błyszczyk do ust nr.62!
- Quiz - TRENDY FASHION - cienie do powiek nr.627 6g!
- Quiz - EYELINER - kredka do oczu nr.015!




TESTY rozpocznę już wkrótce:)

A jak Wam podobają się te kosmetyki?Który do Was szczególnie przemawia?:)

19 komentarzy:

  1. Udanej współpracy;) miałam kilka lakierów tej firmy i byłam z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego testowania :D Masz duże szczęście do firm :)
    Ja bym była najbardziej zaciekawiona cieniami :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę może tego szczęścia mam,ale mam nadzieję,że z czasem gdzieś mi nie umknie:)Dziękuję za odwiedziny:*

      Usuń
    2. Na pewno nie :D
      Fajny blog to odwiedzam :) ;*

      Usuń
    3. Bardzo mi miło:)
      I oczywiście zapraszam częściej:D

      Usuń
  3. Dostałaś praktycznie to samo co ja dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty nie lubisz lakierów, będziesz testowała mimo wszystko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu maluję paznokcie u stóp,więc właśnie na stopach przetestuję te lakiery:P

      Usuń
  5. Lakiery z tej serii Safari znam i moim zdaniem są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :). Ten intensywny żółty fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. a dlugo czekalas na przesylke? bo ja wlasnie czekam i czekam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Małgorzata wysłała mi kosmetyki 18.07.12 a dzisiaj już doszły:)Także spokojnie,do Ciebie również dojdą:*

      Usuń
  8. jak dla mnie bomba ! same cudenka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą kredke ;) Gratuluje współpracy ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie odstrasza kolor tego lakieru dosyć dziki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego żółtego lakierku, ciekawe jak wygląda na paznokciach.
    witam Starachowiczankę :)
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń