piątek, 13 lipca 2012

Nowa WSPÓŁPRACA!

Dzień Dobry:)
Co u Was Drogie Panie?Jak minął Wam tydzień?Ja dzisiaj idę na nocną zmianę do pracy a jutro wyjeżdżam na tygodniowy urlop do rodziców:)Mam nadzieję,że pogoda dopisze,gdyż mam w planach opalić się :p
Mam również nadzieję,że uda mi się w końcu spotkać z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ .
Spotkanie musi dojść do skutku,bo stęskniłam się strasznie i mam dla Goni wygraną z ROZDANIA oraz drugiego już : MY SHOPPING BOX:)
Wczoraj otrzymałam swoją przesyłkę od BINGO SPA : http://www.bingo.net.pl/ w,której skład
weszły następujące produkty:
-BINGO SPA - Energizujące algi pod prysznic z zieloną herbatą 300 ml
-BINGO SPA - Kolagenowe serum do mycia twarzy 300 ml
-BINGO SPA - Jedwabne serum do mycia włosów 150 ml

+ 3 próbki - BINGO SPA - Krem na cellulit i rozstępy 10 ml



P.S Pragnę wspomnieć,że kosmetyki pachną OBŁĘDNIE,czym już zyskały część mojej aprobaty:)

8 komentarzy:

  1. U mnie też BingoSpa.U Ciebie najbardziej mnie ciekawi jedwabne serum do mycia włosów. Będę czekać na recenzje.
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja sie niestety nie załapałam do testów... ale czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytalam receznjie tych produktowe innych dziewczyn i podobno sa swietne ! takze jestem ciekawa twojego zdania i tylko pozazdroscic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale bym się cieszyla gdyby mi się udało zacząć współpracę z tą firmą =)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :)
    ja też testuje :D

    OdpowiedzUsuń