wtorek, 3 lipca 2012

Nowa WSPÓŁPRACA!

Witajcie:)
Ja już po pracy,odpoczywam i cieszę się,że gorąc już tak bardzo nie doskwiera jak wczoraj:)
Chcę się z Wami podzielić nowymi WSPÓŁPRACAMI,jakie udało mi się nawiązać:)
Pierwszą z Nich,nawiązałam w ubiegłym tygodniu:

-AVET Pharma : http://www.avetpharma.pl/

Otrzymałam do przetestowania suplement diety MEGA KRZEM,niebawem rozpocznę testowanie,jak tylko skończę suplement,który aktualnie zażywam.

-Klub Ekspertek "Ofeminin" : http://www.ofeminin.pl/

Zostałam również EKSPERTKĄ w Klubie Ekspertek "Ofeminin" od,którego dostałam dzisiaj do przetestowania BARWA - Krem do stóp z neutralizatorem zapachu,który zaczynam testować,już dzisiaj:)

DZIĘKUJĘ za możliwość TESTOWANIA:)

16 komentarzy:

  1. no to czas czekać na reccenzję Krzemiku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współprac :) też kiedyś załapałam się do testów na Ofeminin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzję :-)I gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten krem do stópek interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy, może się skuszę?
    Zapraszam do siebie: world-of-choco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. napisałaś do nich czy oni sami Ci zaproponowali? ile tabletek dostalas?(jakby mogla odpisz na moim blogu, latwiej ogarne ze odpisalas ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja caly czas zaluje ze nie kupilam w polsce mega krzemu . nastepnym razem lepiej sie przygotuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że dziś znajdę czas na napisanie czegoś ;) Też dostałam mega krzem do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to czekamy na kolejne recenje :)

    mam pytanie co do wyglądu bloga - nie dałoby się zwiększyć czcionki, średnio wygodnie się czyta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakiś czas,postaram się coś z tym zrobić:)

      P.S U Ciebie jest podobnej wielkości czcionka:p

      Usuń
    2. w sumie racja, chociaż ciut większa :) człowiek czyta siebie jedynie w edytorze i z wielu rzeczy nie zdaje sobie nawet sprawy ;-)

      Usuń
  10. Jak się zalogujesz na Ofeminin zapraszam mój login to: GoniaEM szukałam Cię ale nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Gonia,ja również nie mogę Cię tam odnaleźć:-/

      Usuń