wtorek, 10 lipca 2012

Nowa WSPÓŁPRACA! + ZAKUPY!:)

Dobry Wieczór:)
Z racji tego,że miałam dzisiaj do pracy na godz.14,postanowiłam wybrać się wcześniej na małe zakupy:)
Odwiedziłam SH,gdzie za ok.13 zł "dokładnej kwoty nie pamiętam" kupiłam dwie bluzki oraz sukienkę do,której niestety muszę odrobinę schudnąć:p Po drodze odwiedziłam również Marionnaud,gdzie założyłam sobie kartę Marionnaud oraz dokonałam następujących zakupów :


-WATSONS - Zestaw "żel pod prysznic + szampon 2 w 1 + balsam do ciała 3 x 50 ml / 5,70 zł
-WATSONS - Mydło w płynie "oliwkowe" 300 ml / 4,80 zł
-MARIONNAUD - 2 puszki do pudru z bawełny - 2 szt. / 4,80 zł

GRATIS!
-LANCOME - Woda perfumowana w sprayu 1,5 ml :)

Otrzymałam również do TESTÓW dwa produkty do kąpieli firmy FARMONA " KOKOSOWY sorbet do mycia ciała oraz WANILIOWY scrub do mycia ciała".Produkty te otrzymałam od firmy Werner i Wspólnicy : http://www.werner.pl/ z którą jakiś czas temu nawiązałam już współpracę.
Jako GRATIS otrzymałam NOTES,który na pewno mi się przyda:)



Otrzymała również przesyłkę od firmy Mincer Pharma : http://www.kosmetyka.com/ od,której otrzymałam kilka próbek.



DOBRANOC Drogie Panie:)
A czy Wam udało się coś ciekawego upolować w Marionnaud?:)

7 komentarzy:

  1. nabylas sie :D pokaz tez ubrania :D a sukienke zwe a nie chudnij do niej :P :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te Twoje współprace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy ciekawa jestem jak wyglądają ubrania z sh sama tez lubię buszować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pisała do firmy jednak odpowiedzi nie uzyskałam,no cóż bywa.
    Względem zakupów ciekawe zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak nawiązujesz tyle świetnych współpracy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie to ciekawi :) szczególnie jeśli chodzi o firmę Werner i Wspólnicy- pierwszy raz o niej słyszę...;)

      Usuń
    2. Wysyłam e-maile do różnych firm:)Niektóre odpisują i tak rodzi się współpraca,ale niektóre również nie odpisują,trzeba próbować:)

      Usuń