wtorek, 31 lipca 2012

Nowa WSPÓŁPRACA + TAG : 11 pytań! :)

Dobry Wieczór Gwiazdeczki moje:)
Jak Wam minął dzień?Bo mój pierwszy dzień w pracy po URLOPIE był bardzo udany i spokojny.
Nie napracowałam się za bardzo a po powrocie do domu czekała na mnie paczka z nową,niespodziewaną współpracą z firmą Tso Moriri : http://www.tsomoriri.pl/ - ZAPRASZAM!


Oto co dostałam :





- Tso Moriri - TESTER - Mus Amore
- Tso Moriri - TESTER - Peeling do stóp
- Tso Moriri - Mydło organiczne z olejem kokosowym
- Tso Moriri - Mydło ANIOŁ
- Tso Moriri - Mleko kozie do kąpieli
- Tso Moriri - Błoto z morza martwego

Serdecznie DZIĘKUJĘ firmie Tso Moriri za niespodziewaną paczkę z kosmetykami do testowania!:)

Zostałam dzisiaj również otagowana przez : Make Dreams Come True :
http://sprawiajzemarzeniasiespelniaja.blogspot.com/ - DZIĘKUJĘ:*

TAG : 11 pytań! :)

ZASADY TAGU :

Wyznaczam 11 osób, które wezmą udział w zabawie. Będą one musiały odpowiedzieć na moje pytania, później otagować kolejne 11 osób i zadać 11 pytań, na które te osoby będą musiały odpowiedzieć. Nie taguj osoby, która Ciebie otagowała.

PYTANIA :

1.Ulubiony rodzaj muzyki?
-Hmmm...Nie mam ulubionego rodzaju muzyki.Słucham tego co mi wpadnie w ucho i pozostaje tam na bardzo długo:)

2.Ulubiony film?
-Na pewno jest,to "Zielona Mila","Skazani na Shawshank" oraz "Oto Monica Velour".Moja trójka:)

3.Ulubiona potrawa?
-Spaghetti NAPOLI,kwaśna pomidorówka oraz domowej roboty PIZZA i KEBAB:p

4.Ulubiona dyscyplina sportu?
-Nie mam.Nie lubię sportu:p

5.Hobby?
-Fotografia oraz mój ukochany BLOG:)

6.Gdybyś miał/a zmienić w sobie trzy rzeczy,to zmieniłabyś...?
-Włosy,uśmiech oraz figurę...

7.Jaki jest Twój ulubiony sklep (z ubraniami)?
-Myślę,że jest,to SH:p

8.Miłość czy przyjaźń?
-Dla mnie i miłość i przyjaźń jest najważniejsza na świecie:)

9.Jakiej cechy charakteru nie potrafisz zaakceptować u drugiego człowieka?
-Hmmm...Sama nie wiem,za dużo jest tych cech...

10.Co chciałabyś.chciałbyś zmienić w swoim życiu?
-Zbyt osobliwe pytanie...

11.Kto jest Twoim autorytetem,osobą,która Cię inspiruje i,którą podziwiasz?
-Jest,to tylko i wyłącznie moja MAMA.To właśnie jej zawdzięczam większość swoich życiowych sukcesów,to ona pokazała mi jak Kochać i być Kochaną,nauczyła mnie,jak żyć:)

TAG'uję Was wszystkie Drogie Panie:)Jeżeli któraś z Was będzie chciała,udostępni ten TAG u siebie na blogu,która nie będzie chciała,nie udostępni:)

Miłej ZABAWY:)



18 komentarzy:

  1. czekam na recenzję tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniala wspolpraca i diabelsko ciekawe odpowiedzi na tag:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje, współpraca goni współpracę;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. chetnie zrobie ten tag u siebie :)
    i czekam na recenzjie nowych produktow :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz z tymi współpracami :P

    A mama, chyba powinna być autorytetem dla każdego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Tso Moriri potrafi zaskoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna współpraca :) zrobię ten tag wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje współpracy i czekam na relacje!:)
    http://joannaandcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo gratuluję Ci współpracy i życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna współpraca :) mój ulubione sklep z ubraniami to również SH :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję :) Ależ jestem ciekawa tego mleka do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudowności w tej paczce! Gratuluję! ;D
    Cieszę się, że po urlopie w pracy było całkiem przyjemnie, dobrze, że się nie przemęczyłaś! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje współpracy, zaciekawiła mnie ta marka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog, zaprasza, do siebie :)

    OdpowiedzUsuń