środa, 4 lipca 2012

Nowa WSPÓŁPRACA + RECENZJA - ISANA - SOMMER DUSCHE - MARACUJA & KOKOS!

Dzień Dobry i Dobry Wieczór za razem:)
Co u Was Drogie Panie?Jak samopoczucie?Bo u mnie znacznie lepiej niż wczoraj gdyż na zewnątrz się ochłodziło:)Mam więc czym oddychać:p
Dzisiaj chcę się z Wami podzielić nową WSPÓŁPRACĄ,którą nawiązałam z portalem Uroda i Zdrowie :
http://urodaizdrowie.pl/ oraz firmą Global Cosmed Group : http://www.globalcosmed.eu/ , która z kolei współpracuje z portalem Uroda i Zdrowie :) W ramach współpracy otrzymałam do przetestowania cztery żele pod prysznic firmy APART oraz prześliczny kuferek na biżuterię :)


Same zobaczcie :

-Żel pod prysznic ALGI I GOJI 400 ml
-Żel pod prysznic OLIWKA I BURITI 400 ml
-Żel pod prysznic JEDWAB I NONI 400 ml
-Żel pod prysznic FIGA I IRYS 400 ml




Jestem bardzo zadowolona :) TESTY zaczynam już dzisiaj :)

Mam dla Was również RECENZJĘ letniego żelu pod prysznic MARAKUJA & KOKOS z ISANY :)

ISANA - SOMMER DUSCHE - MARAKUJA & KOKOS! 300 ml / ok.5 zł

-Odświeża i rozpieszcza.
-Bez parabenów.
-Tolerancja przez skórę : pH przyjazne dla skóry - potwierdzone dermatologicznie.




RECENZJA:
Jak dla mnie - REWELACJA za niewielkie pieniądze:)
Bardzo lubię żele pod prysznic z ISANY,są tanie,mają przyjemny zapach "chyba każdy" i skóra po kąpieli w Nich bardzo ładnie pachnie:) Nie wysuszają skóry,ale również nie zauważyłam żeby ją nawilżały,są przyjazne dla skóry nie podrażniając jej.Średnio się pienią,ale jak na tę cenę,nie ma co narzekać.
Moja ocena,to 5/6.

A czy Wy używacie produktów ISANY?Jakie są Wasze ulubione?:)

20 komentarzy:

  1. Gratki :)
    Miłego testowania :)
    Ja jak na razie nie moge się załapać do testowania kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
  2. oo gratuluję:)
    ja posiadam obecnie Isane o zapachu bawełny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ja chyba nigdy niczego nie przetestuję :) :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i gratuluję super paczuszki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, a żele są fajne ;) Bo często ich używam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam żadnego żelu Isany, muszę jakiś zakupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez dzis otrzymalam taką paczuszke ;)) piekny prezencik nam zrobili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa współpraca :) Z resztą jak większość praktycznie :)
    O Isanie wiele dobrego słyszałam,jednk nie miałam przyjemności wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. cześć i czołem! :D prowadzę sprzedaż rzeczy. jeśli masz chwilkę, to zajrzyj (http://uberhest.blogspot.com/)- może akurat znajdziesz coś dla siebie :) życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :D

    ps. bardzo Cię przepraszam za spam

    OdpowiedzUsuń
  10. kuferek jest cudowny :) mozna pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super ♥

    zapraszam Cię na:
    http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wspołpracy :) Z checia sama bym wypróbowała te zele :)
    Pozdrawiam, Klaudia ;)
    P.S Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna współpraca! żele z isany też uwielbiam, mają super zapachy i są naprawdę bardzo tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :)
    Super przesyłka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał, świetne paczki! Co do babydreamu to jeżeli chodzi o zmywanie olejów to dla mnie jest idealny, poza tym jego skład jest bardzo na plus, jednak jeżeli miałabym go używać samego, bez żadnej odżywki później sądzę, że byłabym bardzo niezadowolona :) No i świetnie się spisuje jeżeli chodzi o mycie pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moim ulubionym produktem z Isany jest zdecydowanie suchy szampon, lubię też żele pod prysznic, ale tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń