niedziela, 15 lipca 2012

Niespodziewany PREZENT + wczorajsze ZAKUPY!

Dobry Wieczór:)
Dzisiejszy post będzie krótki i na temat:)Z racji przyjazdu do domu odwiedzam rodzinę a obecnie grilluję:p Nie chciałabym jednak Was zaniedbywać,dlatego chcę Wam pokazać PREZENT,który otrzymałam od cioci,która pracuje w Niemczech i właśnie przyjechała po długiej nieobecności w domu:)

- BALEA - antycellulitisowy peeling do mycia ciała 300 g
- BALEA - żel do mycia twarzy 2 x 150 ml

Po raz pierwszy będę miała styczność z kosmetykami tej firmy:)
Bardzo się cieszę z tego powodu,gdyż nie będzie to ostatnia przygoda z tą firmą ale szczegóły w przyszłych postach:)A może któraś z Was miała już przyjemność używać tych kosmetyków wcześniej?

Wspomnę Wam jeszcze o kuponie,który otrzymałam od firmy Yves Rocher na e-mail.Kupon ten upoważniał mnie do odbioru przy dowolnych zakupach OKULARÓW PRZECIWSŁONECZNYCH oraz 50% rabatu na wybrany kosmetyk,omijając produkty oznaczone zielonym punktem.


Okulary są śliczne,cieszę się,że je dostałam,gdyż tego lata nie kupowałam sobie żadnych okularów:p
Co kupiłam z rabatem 50%?
-Yves Rocher - PURE SYSTEM - Maseczka głęboko oczyszczająca 50 ml
-Yves Rocher - BEAUTE DES MAINS - SOS Żel oczyszczający do rąk 30 ml

Za maseczkę zapłaciłam nie całe 18 zł a za żel również nie całe 7 zł :)
Produkty przydatne,także na pewno bez problemu zadomowią się w mojej kosmetyczce:)
Pozdrawiam Was serdecznie a jutro przygotuję dla Was post z relacją ze spotkania z Gonią :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ na,które się jutro wybieram:)

16 komentarzy:

  1. Ja jak tylko pojadę na wakacje to odrazu się rzucę na stoisko balea :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ten antycellulitowy peeling bym przygarnęła :D ale reszta też świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego grilla!:)
    Prawdę mówiąc, firma też mi nieznana.


    Moja Droga, do idealnej figury bardzo mi daleko!:) Też mam wystający brzuszek, celluit. Po prostu mam dośc dobrą przemianę materii i nie tyję aż tak, chociaż uwielbiam jeść:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Testuj, testuj, ciekawa jestem peelingu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to prawda, tata mi ostatnio powiedział, że zrobi prezent i kupi wszystkie kolory jakich nie mam, żebym już nie narzekała, że mi czegoś brakuje haha :D Chyba by zbankrutował, mi jest ciągle mało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny tata:p Mój mi wczoraj dał pieniążki na oczyszczanie twarzy na,które mam zamiar się wybrać w tym tygodniu:)

      Usuń
  6. Mam żel do mycia twarzy z YR z tej serii pure system :) Uwielbiam go ale ma jeden minus - szybko się kończy ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. okulary sa przesliczne, a ja jestem ciekawa tego peelingu do ciala :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam te okulary, ale są za szerokie do mojej twarzy, a szkoda
    lubię YR ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ten peeling mnie bardzo ciekawi i czekam z niecierpliwością na recenzję;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne okulary. Czekam na recenzje tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że ja nie mam nikogo w Niemczech :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawie :)

    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    http://being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń