wtorek, 17 lipca 2012

My One Box !!!

Dobry Wieczór moje Drogie Panie...
Dzisiejszy dzień zaowocował w przyjemne ale również w te mniej przyjemne zdarzenia oraz informacje.
Zaczynając od tych dobrych,dostałam telefon z pracy,że mój tygodniowy urlop przedłużył się o drugi tydzień,tak więc zostaję u rodziców całe DWA tygodnie :D
Spotkałam się dzisiaj z koleżanką z gimnazjum,która niebawem będzie obchodziła urodziny,tak więc małe babskie pogaduchy były konieczne:)
Otrzymałam dzisiaj również My One Box od MEL W KOLORZE : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ z,którą zorganizowałyśmy sobie kopię oryginalnego Blog Box'a:)
Mniej przyjemnym zdarzeniem była kontuzja mojej mamy,która sprawiła,że mama ma przez 6 miesięcy odpoczywać:( Dobrze,że jestem na urlopie,będę mogła się Nią opiekować.




Aniu - DZIĘKUJĘ:*
Nawet nie wiesz jaką RADOŚĆ mi tym BOX'em sprawiłaś:)
Nie spodziewałam się tylu WSPANIAŁOŚCI,aż mi głupio,że mój BOX dla Ciebie nie jest tak WYPASIONY:(
Mam jednak nadzieję,że sprawi Ci on wiele RADOŚCI:*
W moim BOX'ie znalazły się zarówno kosmetyki do pielęgnacji włosów,twarzy ale również ciała:)
Dostałam również troszkę słodyczy,którymi zaopiekowała się moja chrześnica Zuzia:*
Dokładny opis wszystkich produktów,które otrzymałam od Ani : http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ :)
znajdziecie na moim blogu już jutro:)
Udanego WIECZORU Wam życzę:*

P.S Aniu - DZIĘKUJĘ - raz jeszcze:*

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjny ten box :)
    Super,że zostajesz :*
    Mam nadzieję,że uda nam się spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełko i zdrowia dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo super prezenty! :)

    Niech mama szybko wraca do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeeej, dziękuję Ci pięknie ;* Strasznie to miłe!
    I genialna paczka, też zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow co za wspanialosci, box wypasny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oho, też bym się cieszyła jak głupia z takiej paczuchy =D

    OdpowiedzUsuń