środa, 11 lipca 2012

Moje ZDOBYCZE z SH:)

Hello:)
Kierowana prośbami niektórych z Was przedstawiam Wam moje wczorajsze zdobycze z SH:)
Jest ich tylko trzy,ale na szukanie innych perełek nie miałam za wiele czasu,gdyż śpieszyłam się do pracy.
Tak,jak wspomniałam już wczoraj do sukienki muszę troszeczkę schudnąć a i do białej bluzki by się przydało zrzucić co nie co...:P

-SUKIENKA 6,00 zł

-BLUZKA 3,25 zł

-BLUZKA 3,50 zł


Ubrania są śliczne,szkoda tylko,że muszę się wstrzymać z ich używaniem:-/

12 komentarzy:

  1. Ja nie lubię chodzić po takich sklepach nic totalnie nic sobie nie znajdę,ba dziecku nic nie znajdę :) Ostatnio byłam ponad godz.i nic nie kupiłam tylko Rafałowi koszulę za 6zł ale dla mnie nic zupełnie,aż zazdrościłam tym dziewczynom które chodziły przede mną i wszystko praktycznie pakowały całe dwa koszę miały i tylko się zastanawiały czy kolejnej rzeczy nie brać,ja się jednak nie nadaje do takich sklepów,musi mi się coś bardzo bardzo spodobać,a jak coś ładnego znajdę to na mniejsze dzieci,większe lub dziewczynki,ostatnio znalazłam taką bajeczną kieckę za 20zł dla takiej małej królewny tak chciałam ją kupić cudowna,idealna,szałowa i olśniewająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam SH, mogłabym tam bywać codziennie
    cudne te Twoje zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami można zdobyć naprawdę dostać jakąs gwiazdeczkę he :D
    Zapraszam do siebie na drugiego bloga.
    Pozdrawiam Ewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. TA środkowa bluzka mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Sh czesto znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka sh w mieście ale nigdy nie mam czasu, żeby tam wdepnąć. Jak jadę na zakupy to zazwyczaj do galerii handlowych do Opola.

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnia bluzka jest sliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wyglądasz na kogos, kto musi schudnac :P
    ta ostatnia bluzka mi sie bardzo podoba :)
    a do sh nie mam sil :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, napisałam w notce że dostałam propozycję współpracy od zespołu shiny box więc nie bawiłam się w żadne gwiazdki! Pozdrawiam! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba mam podobnie, też czasami wydaje mi się ,że dbam o nie przesadnie,ale to nic złego he w końcu muszą być zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nigdy nic nie potrafię znaleźć w SH ;/ Ostatnia bluzka jest w cudownym kolorze i motywie ;) Zapraszam do mnie na bloga! http://fashionmissm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń