piątek, 13 lipca 2012

Moje wczorajsze ZAKUPY!

Pora obiadowa,razem z moim "M" zamówiliśmy pizzę...Strasznie się najadłam.


A Wy?Co dobrego miałyście dzisiaj na obiad?:)

Chciałam również pokazać Wam swoje wczorajsze zakupy,których dokonałam w ROSSMANNIE.
Ich obecna gazetka kusi Nas przyjemnymi cenami oraz licznymi gratisami:)


Może nie są,to duże zakupy,ale na pewno te pierwszej potrzeby:)
Kupiłam dwa kremy EXCLUSIWE,które chronią stopy przed grzybicą,ale również przed pękaniem pięt.
Jak a swoją cenę,są REWELACYJNE 3,99 zł.Do podpasek BELLA 5,99 zł dostałam GRATIS - 10 chusteczek nawilżanych do higieny intymnej.Kupiłam również dwa olejki do kąpieli z ISANY,każdy za 3,99 zł a do całych zakupów otrzymałam antyprespirant NIVEA - GRATIS!:)

ZAKUPY zaliczam,do tych UDANYCH:)

8 komentarzy:

  1. hmmm też kupiłam dzisiaj te podpaski i nic nie dostałam ;p robisz mi smaka tą pizzą, a miałam odstawić fast food :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również miałam odstawić FAST FOOD,ale jakoś mi tak ciężko:P

      Usuń
  2. Lubię te kremy do stóp:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurde zawsze jak odwiedzam rossmana to zapominam kupić do przetestowania ten olejek z Isany:(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nigdy nie dostaje nic w gratisie :P nie używałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tych olejków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie gratity i dodatki sa super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dzisiaj miałam rosół ;)

    OdpowiedzUsuń