poniedziałek, 16 lipca 2012

Happy Day!!!:)

Happy Day!!!:)
Już dawno PONIEDZIAŁEK nie był dla mnie tak SZCZĘŚLIWYM dniem:)
Tyle pomyślnych zdarzeń,na raz?!Dlaczego NIE:)
-zapisałam się do kosmetyczki na oczyszczanie twarzy
-otrzymałam paczkę od Agnieszki z bloga : http://cosmeticsfreak.blogspot.com/ :)
-spotkałam się z Gonią z bloga : http://margaritkaaa.blogspot.com/ :*

Zacznę od paczki,którą otrzymałam od Agnieszki i,która sprawiła mi wiele radości:)
Dziękuję Ci Agnieszko za pomoc,za czas,który poświęciłaś komponując moją paczkę:)
Jestem Ci bardzo WDZIĘCZNA:)

Co otrzymałam:
-BALEA - Olejek pod prysznic 250 ml
-ALVERDE - Mgiełka do ciała 100 ml
-BALEA - Balsam do ust 4,8 g
-BALEA - Żel do golenia 150 ml
-BALEA - Balsam do ust 10 g

Agnieszka dzięki swojej uprzejmości kupiła dla mnie te kosmetyki w Niemczech,gdyż bardzo byłam ciekawa ich wypróbowania:)

A teraz specjalnie dla Was relacja ze spotkania z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ :)
DZIĘKUJĘ Ci moja Droga za WSPANIAŁĄ gościnę i za drugą paczkę Naszego osobistego :
"My Shopping Box 2":)


Oto zawartość mojego "My Shopping Box 2" od Goni:
-SORAYA - Maxima - Tonik antybakteryjny łagodzący 200 ml
-PERFECTA - Body - Peeling do rąk 100 ml
-ZIAJA - 25+ - Krem nawilżający matujący 50 ml

+ PRÓBKI
-ZIAJA - Maseczka oczyszczająca 7 ml
-ZIAJA - Fizjoderm krem na dzień / na noc

BOX trafiony w 100%!!!Gonia - DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ,DZIĘKUJĘ:*:*:*

- Po LEWO - JA:)
- Po PRAWO - GONIA : http://margaritkaaa.blogspot.com/ :*

Może nie wyglądam IDEALNIE,ale nie byłam w najlepszej kondycji - WYBACZCIE:)

P.S Pozdrowienia i buziaczki dla RAFAŁKA , który zawrócił cioci w głowie totalnie:):*

20 komentarzy:

  1. piękne prezenty sobie dałyście :)

    i zazdroszczę możliwości przetestowania niemieckich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez u niej widziałam 'relację' =) miło że się spotkałyście. A na codzień się znałyście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:)Chodziłyśmy razem do szkoły a nawet do klasy,3 lata temu:)

      Usuń
    2. Tak,jednak pokochałyśmy się dopiero na zakończenie edukacji czyli pod koniec 3 roku i to się chyba zaczeło na konkursie z j.polskiego na który wytypowali nas inni członkowie naszej klasy. Wcześniej byliśmy sobię obojętne i nawet ze sobą nie rozmawiałyśmy,więc niby że się znaliśmy to relacje były żadne,a potem obie w ryk,że to już koniec i się nie będziemy widzieć.

      Usuń
  3. Mnie najbardziej kusi ten balsam,olejek i żel do golenia,ja byłam pewna,że te produkty można zakupić u nas w rossmanie,bo chciałam je kupić,znaczy ten olejek,a tu lipa.
    No a jak się później chwalił tacie co dostał, jak auto pokazywał nie oddał a jak opowiadał co jest w książeczce i jak się kartki przekłada. I ja mówię Przemkowi że byłaś Rafał był w niebo wzięty a ten agent słuchaj podsłuchiwał i przytakiwał :) Pompa jak nic. Ja się cieszę,że się spodobała :) Muszę zrobić jakąś relację z boxa :) Dziękuję kochana za tak miłą atmosferę i wogóle za wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero nie jestem fotogeniczna,ale cóż ja nie wyszłam źle ja po prostu tak wyglądam ;) Pawlukiewicz mi się jakoś przypomniał słuchałaś ? :) Aż się poryczałam jak Ty mi takie miłe słowa mówisz :* Dziękuję for you :***

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde ja tez bym chciała takie produkty z Balei :) ta firma kusi szkoda, że jej u nas nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie babskie pogaduchy przy pysznym ciachu :))
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra zabawa się liczy i miła atmosferka. A to widać na fotce. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotkanie musiało być świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne kosmetyki :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe rzeczy. Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te kosmetyki ;D
    Oby więcej takich poniedziałków .

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czemu jeszcze nie zostawiłaś u mnie adresu maila pod konkursem ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie mogę dostać się na Twojego bloga?:-/

      Usuń
  13. Fajna paczka od Agnieszki, zazdroszczę testowania :)zastanawiam się dlaczego dostałaś krem 25+ ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cieszę się, że paczka szybko i bezpiecznie dotarła do Ciebie:) miłego używania życzę i polecam się na przyszłość:)

    OdpowiedzUsuń