środa, 27 czerwca 2012

ZAKUPY!

Korzystając z wolnego dnia w pracy,wybrałam się z moim "M" na ZAKUPY.
Wyglądały one dokładnie tak,że ja buszowałam po sklepach a On poszedł do kina:p
Odwiedziłam również firmowy sklep ZIAJA http://www.gabinetziaja-rzeszow.ipr.pl/ w Rzeszowie,zakupy nie były duże,gdyż aktualnie wszystko mam a nawet mam więcej niż mi potrzeba:p
Ale,oto co kupiłam:

-Naturalny oliwkowy płyn do higieny intymnej "kwas mlekowy,olej oliwkowy" 200 ml / 4,90 zł
-Krem do stóp i paznokci "ochrona przeciwgrzybicza" 60 ml / 6,90 zł
-Maska oczyszczająca z glinką szarą "skóra mieszana,tłusta,trądzikowa" 2 x 7 ml / 2 x 1,50 zł
-Chusteczka do higieny intymnej łagodząca "kwas mlekowy,prowitamina B5" 1 szt. / 0,90 zł
-Chusteczka do higieny intymnej "nagietek" 1 szt. / 0,80 zł
Dostałam również próbki GRATIS:
-Szampon łagodzący 7 ml
-Krem na dzień i na noc do skóry bardzo suchej,podrażnionej "olejek arganowy" 5 ml
-Sopot rozświetlanie "krem opalizujący cera tłusta i mieszana" 2 szt.

Następne zakupy odbyły się w drogerii Wispol oraz sklepie Pepco:

PEPCO:
-MANHATTAN - cień do powiek w kredce - GREY 109C 4,99 zł
WISPOL:
-DAIRY FUN - puder do kąpieli - gruszka i figa 75 g / 2,49 zł
-TANITA - maszynki do golenia 5 szt. / 5,50 zł
-JOANNA - szampon z pokrzywą i zieloną herbatą 10 ml / 0,80 zł
-ZIAJA - chusteczka do demakijażu 1 szt. / 0,90 zł
-MARION - głęboko oczyszczające płatki na nos 1 szt. / 2,20 zł

Używałyście,któregoś z tych kosmetyków?Co o nich sądzicie?

12 komentarzy:

  1. zakupy praktycznie same saszetkowe więc szybko zużyjesz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. -MARION - głęboko oczyszczające płatki na nos 1 szt. / 2,20 zł

    czaję się na nie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wciąż poszukuję tych płatków na nos i nigdzie nie widze ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze niczego z tych produktów. Daj znać jak sprawują się płatki na nos :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już o nich recenzję,jak się nie mylę:)
      Nie oczyszczają może w 100%,ale nie są najgorsze:)

      Usuń
  5. Ja również przymierzam się do kupna tych płatków, ale nie wiem, jak się sprawują ;) Może jakaś mała recenzja? ;))

    Zapraszam do mnie: www.kosmetycznyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dziś kupiłam jedynie balsam ujędrniający:)


    Przy okazji, zapraszam Cię na konkurs, który organizuję z firmą Golden Rose na moim blogu, do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci, a zasady bardzo proste:)

    http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-lakierow.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie na KONKURS,ale nie maluję za często paznokci,także dam szansę innym:)

      Usuń
  7. Ciekawa jestem tych płatek na nos ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co było nie tak z lakierami MIYO? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy pierwszej próbie nałożenia lakieru na paznokcie,całkowicie spłynął...I czar prysł...

      Usuń
  9. Co prawda mini zakupy ,ale wszystko swietne pozdrawiam .:)!

    OdpowiedzUsuń