niedziela, 3 czerwca 2012

Wróciłam:)

Jestem szczęśliwa i,to bardzo:)
Niedawno wróciłam od rodziny z Krakowa i pomimo iż pogoda była bardzo w kratkę,weekend był wspaniały:)Odpoczęłam,miło spędziłam czas w gronie rodzinnym i zrobiłam małe zakupy,ale o tym jutro:)Dzisiaj chcę Was zaprosić na ostatni dzień mojego ROZDANIA:) Mam również dla Was zapowiedź jutrzejszego posta,który będzie na temat:
-24 przykazania zadbanej kobiety:)
Po ukazaniu się tego posta chciałabym usłyszeć Wasze opinie na powyższy temat:)
Ale o tym jutro:)
Zapraszam Was do zakupu CZERWCOWEGO numeru pisma CLAUDIA 1,99 zł,do którego dołączony jest 25% KUPON na zakup dowolnego produktu z asortymentu sieci NATURA Drogerie.
Aby skorzystać z tej oferty,wystarczy zabrać ze sobą na zakupy kupon wydrukowany w gazecie.
Należy okazać go w kasie.Uwaga!Rabat nie łączy się z innymi promocjami i rabatami.Udzielany jest na czas 1-30.06.2012!


Myślę,że warto z niego skorzystać:)
Dobrej nocy Drogie Panie:)

14 komentarzy:

  1. czekam na jutrzejszy ciekawy post :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się cieszę ogromnie,że wróciłaś szkoda że do Natury dość daleko i chwilowo się nie wybieram a te 24 przykazania mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, to z takim kuponem opłaca się jakąś perfumę kupić albo coś drozszego :)
    kochana a były już wyniki tego powitalnego rozdania czy ja to jakoś przegapiłam? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszego rozdania wyniku już były,wygrała Walking On Air:)A drugiego rozdania wyniki będą dzisiaj:)

      Usuń
  4. Widziałam tą promocje- super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma to jak Kraków ;-) choć czasem mam ochotę z niego uciekać, szczególnie w sesji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bywam w Krakowie bardzo rzadko,ale ten weekend sprawił,że będę bywała tam częściej:)

      Usuń
  6. Tak się zastanawiam czy nie widziałam tego kuponu w jeszcze jakiejś gazecie ;) Jednak do Natury trochę mi daleko więc nie wiem czy się wybiorę ;)
    A da się połączyć 4 kupony.? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie,za dobrze by było,nie sądzisz:P

      Usuń
  7. Mam ten kupon i myślę na co go wykorzystać właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się nad tym zastanawiam:)

      Usuń
  8. o przyda się taki kupon;)

    też uwielbiam kraków;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kusi ten kupon, kusi :D

    OdpowiedzUsuń