czwartek, 14 czerwca 2012

Witajcie!

Witajcie:)
Czy u Was również jest taka fatalna pogoda?Bo u mnie cały czas pada:-/
Wybrałam się dzisiaj z wizytą do SH,na prawdę dużego SH,ale niestety...Mimo szczerych chęci,wyszłam z pustymi rękami...Za,to:D
Wybrałam się do sklepu kosmetycznego i skutecznie poprawiłam sobie humor!!!
Mam Mam Mam - swoją Celia NUDE:)



Jest,to 2 w 1 - Nawilżająca POMADKA - BŁYSZCZYK nr.606 / 9,90 zł
RECENZJA już wkrótce,gdyż od razu zabieram się za testowanie:D
Zachęcona również zakupami Gosi : http://margaritkaaa.blogspot.com/ odwiedziłam BIEDRONKĘ i nabyłam:
-BE BEAUTY - intensywnie nawilżający balsam do stóp z kwasami owocowymi AHA 75 ml / 2,99 zł
Jestem go bardzo ciekawa:)O płatku oczyszczającym na nos MARION 1 szt. / 1,95 zł nie piszę,bo chyba większość z Wam go zna,więc nie ma się czym chwalić:p

Mam dla Was również swatch zakupionych wczoraj cieni do powiek z RIMMEL 2,4 g / 14,99 zł.
Są one bardzo delikatne,więc swatch jest jaki jest:)



P.S Na prawdę starałam się,jak tylko mogłam,ale i tak efekt końcowy nie jest powalający...

23 komentarze:

  1. uwielbiam te pomadko błyszczyki z celii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te pomadki z Celii są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie kupiła te płatki na nos ? szukam i szukam i nigdzie nie mogę znaleźć ;( :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Wispolu je znajdziesz:)

      Usuń
    2. a wispol jest w grafice ? czy w innej galerii np?

      Usuń
  4. Słyszałam dużo dobrego o tych pomadkach Celia. Osobiście nie miałam żadnej. Mam nadzieje że i u mnie się sprawdzą, bo lecę do Polski z jedną pomadką i myślą że na miejscu kupie sobie osławioną Celie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją mam i jest świetna, ale mam kilka zastrzeżeń, niedługo pojawi się recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie znam a dobre te płatki ? :) W czym byłaś dużym ? I gdzie zakupiłaś pomadkę Celia ? Bo jeszcze się nie spotkałam a jak zobaczyłam napis Nude zaczełam prawie piszczeć :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki nie są najgorsze,co mają oczyścić,oczyszczą,ale nie w 100%.Pomadkę CELIA zakupiłam na Miodowej w sklepie kosmetycznym:)

      Usuń
  7. jaka urocza pomadka Nude. Właśnie takiego odcienia poszukuję! ;)
    a cienie też są fajne, delikatne. Może przy użyciu bazy bardziej uwydatnią swój kolor ;)

    Syl.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna ta pomadka kochana i cienie też są cudowne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. pomadka i cienie śliczne,ciekawe jak by wyglądał makijaż przy użyciu tych produktów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym zaprezentowała makijaż wykonany tymi kosmetykami,ale nie za bardzo lubię siebie na zdjęciach:p

      Usuń
  10. fajny kolor pomadki i ceni ;D
    ciekawe jak na oku wyglądają...
    dodaję i w wolnym czasie zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba i ja skuszę się na tą pomadkę : ) Jutro zrobię rozeznanie w drogerii : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję ślicznie : )
    Na pewno się pochwalę : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem jakoś specjalnie Ekozakręcona. Nie wybieram takich produktów ze wzgląd na to że na opakowaniu pisze eko. Zwyczajnie mi się sprawdzają lepiej niż zwykłe. Gdyby było coś z nimi nie tak, szukałaby innych. Nie trzymam się produkty tylko dlatego że filozofia producenta zgadza się z moją osobistą.

    OdpowiedzUsuń
  14. a miałamm sobie kupić to cudeńko na wągry :D

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę wreszcie znaleźć gdzieś tą pomadkę, piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jatez marze o tej pomadce, jest booska i juz od dawna na nia choruje :):)

    OdpowiedzUsuń