sobota, 9 czerwca 2012

SOBOTA.

Witajcie.
SOBOTA - jej większość spędziłam w pracy,ale teraz,po kąpieli mam czas dla Was:)
Chcę się Wam pochwalić zakupami z ROSSMANNA oraz wygraną na blogu u
BAMBUSOWY - RAJ:
http://bambusowy-raj.blogspot.com/ :)
Zacznę od zakupów.
- ELITE : pędzel do cieni do powiek bamboo c. z 19,99 zł na 9,49 zł
-PERFECTA : antybakteryjna maseczka na twarz 10 ml c. 1,59 zł
-ZIAJA : maska regenerująca 7 ml c. 1,49 zł

Były,to małe zakupy,gdyż w tym miesiącu poluję jeszcze na kilka rzeczy,ale maseczki,to coś co uwielbiam i nawet wtedy,gdy mam ich kilka,to kupuję nowe,by w razie potrzeby je mieć:)
A Wy lubicie maseczki w saszetkach?Jakie są Waszymi ulubionymi?

Chciałam się również pochwalić moją pierwszą WYGRANĄ w CANDY u BAMBUSOWY - RAJ:
http://bambusowy-raj.blogspot.com/2012/06/tatatam-wyniki-candy.html :) Za co bardzo DZIĘKUJĘ organizatorce:)
Nie mogę się już doczekać swojej pierwszej NAGRODY:)
Udanego POPOŁUDNIA Drogie Panie:)

14 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyni. Ja czekam w Rosmanie do wtorku poluje na odżywkę do paznokci z Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    Ja też czekam aż nadejdzie dzień jak wygram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno taki nadejdzie,ja również nie wierzyłam w swoje szczęście,aż do dzisiaj:)

      Usuń
  3. ta gruszkowa maseczka jest bardzo dobra, sama często jej używam :) i gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym,że jest dobra,to jeszcze ślicznie pachnie:D

      Usuń
  4. Gratuluję ;* Uwielbiam maseczki ;D O tych z perfecty czytałam nieciekawe recenzje a z ziajki bardzo lubie tą szarą- innych nie probowałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZIAJA z glinką szarą jest rewelacyjna,jedna z moich faworytek:)

      Usuń
  5. gratuluje wygranej !
    a meseczki to swietna forma relaksu :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się,dlatego uwielbiam maseczki w każdej postaci:D

      Usuń
  6. Ja sobie w naszym mieście o takich rarytasach znaczy w takich cenach mogę pomarzyć...byłam w sobotę po perfumy Pumy z tej gazetki o 9 rano ! i nie było ani jednej buteleczki :( i po prezencie dla męża ah...szkoda a w rossmanie nie było się gdzie ruszyć takie tłumy i dużo osób przyszło zakupić te perfumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe St-ce,normalne...Szkoda,że Ci się nie udało ich kupić.

      Usuń
  7. Też żałuję niestety i tak się zastanawiam,czy w ogóle następnym razem iść jak coś będę chciała no nawet się przecisnąć po coś innego nie mogłam takie tłumy pod perfumami.

    OdpowiedzUsuń