wtorek, 12 czerwca 2012

RECENZJA - ZIAJA - SPRAY - MASŁO KAKAOWE!

ZIAJA - SPRAY - MASŁO KAKAOWE! 100 ml / ok.10 zł

Innowacyjny preparat przeznaczony do każdego rodzaju skóry!
Przyśpiesza proces opalania się skóry,poprawia jej naturalny koloryt,lekko natłuszcza i likwiduje poczucie szorstkości.Zapobiega nadmiernej utracie wody.
Polecany szczególnie przed opalaniem,także w solarium,bez ograniczeń wieku.
Substancje aktywne,to : masło kakaowe,witamina E.

RECENZJA:
Hmmm.Używałam tego spray'u w okresie,kiedy pogoda pozwalała Nam się opalać...
Nie powiem,bo pomógł mi uzyskać lepszy koloryt skóry,jednak jego działanie nie oszołomiło mnie...Nie wiem,może za krótko przebywałam na słońcu...Cena i zapach mnie urzekły,więc postanowiłam spróbować,ale nie jestem ani zadowolona ani nie zadowolona...
Dużym minusem jest fakt,że jest bardzo tłusty i brudzi wszystko z czym się zetknie;-/
Wybór pozostawiam Wam,bo jedynie co mogę o nim powiedzieć,to MOŻE BYĆ.
Moja ocena,to 3/6.

14 komentarzy:

  1. Ja mam masło kakaowe, tego jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię tłustego filmu na skorze ;/ zreszta teraz jest taka pogoda ze tylko nam samoopalacze zostaja albo solarium niestety

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnieszcze jest masło kakaowe - ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam całą pomarańczową linię ziaji do opalania a to też by mi się przydało, tylko czy słońca będzie tyle ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co się nie zapowiada,na lato:-/

      Usuń
  5. w sobote ma byc bardzo goraca w okolicach krakowa :P :):)
    a maselko napewno bedzie sie sprawialo inaczej u kazdego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś go miałam. przeciętny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziała że istnieje coś takiego :p Miałam masełko kakaowe, mi się nie podobało (za tłuste), ale koleżance bardzo (Czeszka mieszkająca w UK). Teraz co jakiś czas dostaje ode mnie to masliczko ;). Ciekawe co powie na spray.

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham ten spray! :) zawsze w lato go używam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja go kocham co sama widziałaś na mojej recenzji ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Ziaję i myślałam nad zakupem, ale w sumie jeszcze się nie opalałam, więc może kupię go jak pogoda się polepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnostwo osob go zachwala a ja w zyciu go nie widzialam,tez musze sie zaopatrzyc w niego. dodalam Cie do obserwowanych bo podoba mi sie u Ciebie,licze,ze wpadniesz do mnie i tez zostaniesz moja obserwatorka :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń