piątek, 15 czerwca 2012

RECENZJA - ZIAJA - NATURALNE OLIWKOWE MASŁO DO CIAŁA!

Wczorajszy post był poświęcony firmie Lirene oraz serum,którego używam codziennie na noc:)
Czego więc używam na dzień,zaraz po kąpieli?
Taaa Daaam :)

ZIAJA - NATURALNE OLIWKOWE MASŁO DO CIAŁA! 200 ml / ok.15 zł

Liporegeneracja skóry : OMEGA 3 + OMEGA 6 + wit.E !

-OMEGA3 , OMEGA6 - grupa NNKT,niezbędnych do prawidłowego odżywienia,nawilżenia i ochrony skóry.
-WITAMINA E - "witamina młodości".

Uzupełnia niedobory lipidów,regeneruje naturalną barierę ochronną,wyraźnie poprawia elastyczność i miękkość naskórka.Pozostawia skórę delikatną i aksamitną  w dotyku.
Ma przyjemny oliwkowo - cytrynowy zapach.



SPOSÓB UŻYCIA:
Wmasować grubą warstwę preparatu w oczyszczoną skórę ciała,pozostawić do wchłonięcia.
Preparat wyłącznie do użytku zewnętrznego.

RECENZJA:
Tak,jak już wspomniałam w kilku postach,lubię kosmetyki firmy ZIAJA:)
Używałam z tej firmy na prawdę dużo kosmetyków i jeszcze chyba żaden mnie nie zawiódł:)
Co do MASŁA,jest świetne!!!Jest bardzo wydajny,ma gęstą konsystencję,rozprowadza się bez problemów i wchłania równie dobrze,ślicznie pachnie a cena jest bardzo atrakcyjna:)
Same plusy,ale najważniejszym z nich,jest fakt,że bardzo dobrze nawilża moją baaardzo suchą skórę:)
Już nie muszę się obawiać wężowej skóry na swoich nogach,gdyż teraz są rewelacyjnie nawilżone:)
Polecam!
Moja ocena,to 6/6.

A Wy używałyście jakiegoś MASŁA do ciała z ZIAJA?:)

6 komentarzy:

  1. super są produkty ZIAJA tez nigdy mnie nie zawiodły :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. używałam i bardzo sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę go jak najszybciej wypróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy blog :)
    ps.też używam masła do ciała ZIAJA
    pozdrawiam
    patriszja95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam ziaje kakaową, bardzo dobra :)
    http://eiffla1997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kocham ziaje ;D
    A to maselko miualalm kupic kilka dni temu i nie kupilam :( buuu :P

    OdpowiedzUsuń