poniedziałek, 25 czerwca 2012

RECENZJA - YVES ROCHER - OLEJEK POD PRYSZNIC Z OLEJKIEM ARGANOWYM!

Hej:)
Co mam dla Was na dzisiaj?Yves Rocher:)

YVES ROCHER - OLEJEK POD PRYSZNIC Z OLEJKIEM ARGANOWYM
"Z MAROKAŃSKIEGO ZŁOTA" 200 ml / 29 zł


Od niepamiętnych czasów , Marokanki znają sekretny sposób pozyskiwania oleju arganowego.
Jego tysiące zalet sprawiły,że został nazwany "Marokańskim złotem".
Wzbogacony w olejek arganowy z upraw ekologicznych , olejek pod prysznic o aksamitnej konsystencji zamienia się na skórze w delikatnie musujące mleczko.
Odżywia skórę podczas kąpieli.
Skóra jest odżywiona,aksamitna w dotyku.

RECENZJA:
Olejek wlewam bezpośrednio do wody w wannie,dzięki czemu staje się ona mleczna i lekko tłustawa.Podczas kąpieli moją skórę otula ta właśnie otoczka,dzięki czemu moja skóra jest nawilżona i tak,jak obiecuje Yves Rocher - aksamitna w dotyku.Cena nie zachęca,ale jeżeli macie możliwość możecie spróbować.
Moja ocena,to 5/6.

9 komentarzy:

  1. Olejek ma super zapach, ja używam bezpośrednio na ciało. Jednak za taką cenę spodziewałam się lepszego nawilżenia, bo mimo iż to olejek, moja skóra tego nie odczuwa. Ale jest ok, nie robi mi krzywdy, więc czemu nie? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh "czemu nie", powinnam napisać "dlaczego nie" ;-)

      Usuń
  2. Nie mam olejku..a po tej recenzji zaczynam żałować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chciałabym go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale musi być cudowny mmmmmmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem Ci, że u mnie jako podkład na lato jak najbardziej się sprawdził - nie jest tak ciężki jak Revlon i ma mniejsze krycie, a w lecie nie potrzebuję go tak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda że dowiedziałam się już po promocji o promocji w YR 50% bo pewnie kupiła bym ten olejek

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam go ostatnio w ramach karty stałego klienta :) Jedzie ze mną na wakacje i już się cieszę na używanie go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena faktycznie nie zachęca. I szorowanie wanny po tym olejku również ;/

    OdpowiedzUsuń