czwartek, 7 czerwca 2012

RECENZJA - PIROLAM - SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY!

Witajcie!
Szampon przeciwłupieżowy PIROLAM otrzymałam w ramach współpracy od firmy Com Press PIROLAM : http://www.pirolam.pl/ .

Co to jest PIROLAM szampon?

PIROLAM szampon skutecznie likwiduje przyczyny i objawy łupieżu.
Zawiera m.in :
-CYKLOPIROKSOLAMINĘ : substancję o działaniu przeciwgrzybiczym,przeciwbakteryjnym,przeciwzapalnym,która hamuje wzrost grzybów wywołujących łupieżoraz proces zapalny skóry,występujący w przebiegu łupieżu.
-KOMPLEKS WITAMIN A I E:
*WITAMINA A: reguluje procesy rogowacenia naskórka,ogranicza szorstkość i złuszczanie,
uczestniczy w prawidłowym wzroście włosów.
*WITAMINA E: chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,które mogą powodować podrażnienia skóry,oraz zmniejsza stan zapalny.
-PROTEINY PSZENICY: odżywiają włosy i nadają im połysk.
-GLICERYNĘ: uelastycznia i nawilża włosy oraz skórę głowy.

Wysoką skuteczność w zwalczaniu łupieżu zapewnia cyklopiroksolamina, a dodatkowe substancje sprawiają,że włosy stają się nawilżone,odżywione,jedwabiste i pełne blasku.

Jak stosować PIROLAM szampon?

Szampon należy utrzymać na owłosionej skórze głowy przez 3-5 minut przed spłukaniem,a cykl mycia powinien być powtarzany dwukrotnie za każdym razem.



RECENZJA:
Szampon PIROLAM testował mój "M",gdyż od dłuższego czasu ma kłopoty z łupieżem,także propozycję testowania przyjął z radością:)Od dnia w,którym dostałam szampon od firmy Com Press - PIROLAM,stosował go codziennie,jaką dyktuje mi właśnie RECENZJĘ?
Szampon w porównaniu do NIZORALU jest średniej jakości,tylko w części usuwa łupież.
Jest mało wydajny,gdyż ma rzadką konsystencję i mało przyjemny zapach.
NIZORAL zdecydowanie wygrywa:)
Ocena mojego "M",to 4/6.


5 komentarzy:

  1. nie znam szamponu ale też nie mam kłopotów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz o nim slyszę:)
    Jeżeli jednak chodzi o produkty przeciwłupieżowe wolę właśnie Nizoral lub Head & Shoulders:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz szczęście do tych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a szkoda bo juz go mialam polecic mojemu chlopakowi ;):)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się ten szampon nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń