niedziela, 17 czerwca 2012

RECENZJA - PHARMACERIS - PURI-SEBOSTATIC - PIANKA GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA DO TWARZY!

Witajcie:)
Niedawno wróciłam do Rzeszowa,w skrzynce na listy czekało na mnie AWIZO:)
Co,to może być?Blog Box,wygrana w ROZDANIU czy może coś zupełnie innego?
Dowiem się tego dopiero jutro wieczorem,jak odbiorę przesyłkę po pracy.
Nie mogę się już doczekać:p

Produkt ten,również otrzymałam od Pani Magdaleny oraz Pani Anny,DZIĘKUJĘ:)
http://www.pharmaceris.pl/  ZAPRASZAM!
PHARMACERIS - PURI-SEBOSTATIC -  PIANKA GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA DO TWARZY! 150 ml / ok.25 zł

Skutecznie usuwa zanieczyszczenia oraz makijaż.
Łagodzi zmiany trądzikowe dzięki zawartości tamaryndy.Ekstrakt z łopianu posiada właściwości antybakteryjne.Łagodzi zaburzenia czynności skóry łojotokowej,normalizuje wydzielanie łoju i reguluje florę bakteryjną dzięki czemu pomaga zapobiegać powstawaniu zmian trądzikowych i zaskórników.Produkt jest niezwykle delikatny dla skóry i przyjemny w użyciu dzięki formie pianki.
Efektem jest oczyszczona,nawilżona i matowa skóra twarzy.

SPOSÓB UŻYCIA:
Wydozować niewielką ilość pianki na dłoń i umyć twarz.
Delikatnie spłukać wodą.Następnie przemyć tonikiem antybakteryjnym PHARMACERIS T i nałożyć odpowiedni krem z tej samej serii.Stosować codziennie rano i wieczorem.

ZAWIERA KOMPOZYCJĘ ZAPACHOWĄ BEZ ALERGENÓW.



RECENZJA:
Piankę zaczęłam używać pierwszego dnia,którego ją otrzymałam od Pani Magdaleny oraz Pani Anny.
Pomimo iż nie jestem zwolenniczką pianek,chciałam spróbować.
Hmmm...Jak dla mojej przetłuszczającej się cery z tendencją do wyprysków,nie jest ona dobrym rozwiązaniem.Cera nie jest w 100% oczyszczona a wypryski nie zmniejszają się...
Dlatego stosuję ją,jako kosmetyk pomocniczy,zaraz po użyciu maseczki oczyszczającej.
Dzięki czemu maseczka oczyszcza a pianka sprawia,że moja cera jest matowa:)
To właśnie lubię.
Moja ocena,to 4/6.

A czy Wy Drogie Panie,miałyście styczność z tą pianką?


12 komentarzy:

  1. niestety jeszcze nie mialam tej painki ale slydszalam duzo pozytywynch opini :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tą pianką akurat nie. Ale kiedyś używałam takiej z Nivea chyba Visage? Dla mnie była dobra. Ale teraz jestem starsza, mam bardziej wymagającą cerę i musiałam ją odstawić. A szkoda, bo ją lubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten kosmetyk, bo też słyszałam dużo dobrego na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja tę piankę otrzymałam w ramach współpracy,ale produkty PHARMACERIS są dostępne właśnie w aptekach:)

      Usuń
    2. Właśnie wiem ale niestety w mojej nie ma jest tylko jeden: http://www.doz.pl/apteka/p60837-Eris_Pharmaceris_C_Cellu_Free_1_krem_zel_antycellulitowy_150_ml
      Więc niestety dość kiepsko,ale tani 25zł ja myślałam,że więcej mam nadzieję,że wydajny.

      Usuń
  5. Może warto zacząć stosować chociaż odżywki? Też przez długi czas nic nie stosowałam i teraz mam problem.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię myjących pianek, lubię jak kosmetyk się pieni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog:)
    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam ale chciałam wypróbować zawsze jakiejś pianki pokuszę się ale chyba nie z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mialam stycznosc z pianka i tez nie bylam w 100% zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń