środa, 27 czerwca 2012

RECENZJA - PHARMACERIS - EMOLIACTI - EMOLIENTOWY ŻEL DO MYCIA CIAŁA!

Dzień Dobry:)
Mam dla Was Drogie Panie RECENZJĘ produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Magdaleny oraz Pani Anny.DZIĘKUJĘ:)

http://www.pharmaceris.pl/  ZAPRASZAM:)

PHARMACERIS - EMOLIACTI - EMOLIENTOWY ŻEL DO MYCIA CIAŁA! 250 ml / ok.25 zł


Codzienna pielęgnacja skóry przesuszonej,wrażliwej,skłonnej do łuszczenia się i podrażnień,ze skłonnością do atopowego zapalenia skóry.

Żel do mycia ciała na bazie aktywnych składników emolientowych,dokładnie i delikatnie oczyszcza skórę,pozostawiając ją intensywnie nawilżoną,gładką i miękką w dotyku.
Olej Canola ze względu na swe właściwości łagodzące i odżywcze,pomaga w przywróceniu naturalnej fizjologicznej równowagi skóry.Formuła żelu,bogata w składniki natłuszczające,pozostawia na skórze ochronną warstwę zabezpieczającą przed wysuszeniem.
Żel wzbogacony olejem sojowym doskonale wiąże wodę w naskórku,utrzymując optymalny poziom nawilżenia skóry,regenerując ją i chroniąc przed negatywnym wpływem niekorzystnych czynników środowiska zewnętrznego.

RECENZJA:
Jak już wiecie,jestem fanką wszystkich żeli pod prysznic oraz płynów do kąpieli:)
Tak więc i ten żel przetestowałam z ogromną radością.
Moja cera ma skłonności do przetłuszczania się,za to skóra na moim ciele jest strasznie przesuszona i napięta...Nieprzyjemne uczucie...Tak więc zimą,ale szczególnie teraz latem staram się aby moja skóra była odżywiona  i nawilżona,aby nie tylko wyglądać dobrze,ale również tak się czuć.
Żel stosuję codziennie rano i wieczorem,gdyż kąpię się dwa razy dziennie:)
Wlewam go bezpośrednio do wody w wannie,dzięki czemu staje się ona mleczna:)
Uznaję taką zasadę,że kiedy wleję,żel do wody,będzie on miał większą styczność z moim ciałem i wniknie we wszystkie jego zakątki:)Może i dziwna zasada,ale chyba każda z Nas ma swoją,prawda?
Żel jest średnio wydajny,gdyż ma dosyć rzadką konsystencję,ale za to pachnie bardzo przyjemnie:)
Przy regularnym stosowaniu skóra jest nawilżona i odżywiona,żel zdecydowanie trafił w moje upodobania:)Od dłuższego czasu,kiedy to otrzymałam do testowania kosmetyki od Pani Magdaleny oraz Pani Anny i używam ich regularnie,moja skóra odżyła:)Dziękuję:*
Moja ocena,to 6/6.

4 komentarze:

  1. Wygląda całkiem interesująco:) Ogółem produkty Pharmaceris ostatnio są bardzo ciekawe:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący choć jak dla mnie trochę dużo jak na żel do mycia ciała ;) Wiem, że ma swoje właściwości odżywcze itd ale no jednak chyba bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń