niedziela, 24 czerwca 2012

RECENZJA - PAESE - PUDER DO TWARZY - 221 DŹWIĘK KARUZELI!

Witam!
Na dzisiaj przygotowałam dla Was Drogie Panie RECENZJĘ pudru do twarzy PAESE,który kupiłam wraz z trzema innymi kosmetykami tej firmy za 22 zł:)

PAESE - PUDER DO TWARZY - 221 DŹWIĘK KARUZELI! 9 g / ok.20 zł

Produkty PAESE tworzone są z pasją,dbając o odpowiedni dobór składników i kolorów.
Swoją jakością i estetyką niczym nie odbiegają od wiodących marek.
Do produkcji wykorzystywane jest bogactwo naturalnych składników oraz najnowsze odkrycia naukowe i zaawansowane technologie.


RECENZJA:
Szukałam informacji na temat tego pudru w internecie,ale niestety nic nie znalazłam.
Mogę więc się domyślać,że może,to być puder MATUJĄCY,gdyż bardzo dobrze sobie radzi z moją przetłuszczającą się cerą.Używam go codziennie,nakładając na podkład.Wytrzymuje bez poprawiania do 2H,po tym czasie niestety trzeba nanieść poprawki,gdyż skóra zaczyna się świecić,ale przyznam szczerze,że bardzo fajnie dopasowuje się do podkładu oraz koloru cery,jest dla mnie miłym zaskoczeniem.Minusem jest jednak brak gąbeczki,co jak co,ale kupując ją osobno,trzeba liczyć się z dodatkowym kosztem:-/
Moja ocena,to 5/6.

A Wy Drogie Panie,macie swoje ulubione kosmetyki z PAESE?:)

15 komentarzy:

  1. ja niestety nic nie posiadam i muszę to zmienić :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze i póki co nie kusi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, nosiłam się kilka razy z zakupem czegoś z tej firmy ale jakoś nie były to szczególne zachcianki, więc gdzieś ta myśl przepadła :-)A skoro po dwóch godzinach buzia zaczyna się świecić, to raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw muszę wykończyć moje 3, a potem może spróbuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kończy mi się właśnie puder z Avonu, pomyślę, pomyślę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie uzywalam ich kosmetykow jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam cienie ich firmy i długo się utrzymują na powiece;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zorganizowałam rozdanie na moim blogu - do wygrania masło do ciała THE BODY SHOP, Zapraszam serdecznie! :)

    http://lilciunia.blogspot.com/2012/06/kto-chce-maseko-body-shop-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Heheh ja używam mąki ziemniaczanej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Sklep Ziaji jest zaraz za Almą przy Rejtana, pierwszy blok, obok tego kościoła co budują. Tu jest stronka:
    http://www.gabinetziaja-rzeszow.ipr.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,muszę się tam koniecznie wybrać w wolnej chwili:)

      Usuń
  11. ponieważ nie mam kłopotu z efektem świecącej się twarzy, ostatnio obkupuję się w te pudry z efektem rozświetlenia, matujące poszły w kąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam nic z tej firmy, niestety :-/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście,że mam:) Uwielbiam neonowe cienie Paese!

    OdpowiedzUsuń