środa, 20 czerwca 2012

RECENZJA - LIRENE - ŻEL + OLIWKA POD PRYSZNIC!

Dzień Dobry:)
Co u Was Drogie Panie,jak minął dzień?
U mnie ciężko i pracowicie,mam dla Was recenzję  LIRENE żelu + oliwki pod prysznic z BAWEŁNY,który otrzymałam od Pani Magdaleny i Pani Anny w ramach WSPÓŁPRACY:)


LIRENE - ŻEL + OLIWKA POD PRYSZNIC Z BAWEŁNY! 250 ml / ok. 8 zł

Poczuj się komfortowo i pięknie!
Żel intensywnie nawilża,nadając skórze miękkość i zdrowy wygląd.Dzięki zawartości olejku z bawełny wzmacnia barierę naskórka oraz hamuje utratę wody i jednocześnie chroni skórę przed wysuszeniem.Właściwości odżywcze poprawiają kondycję skóry a specjalnie dobrane składniki sprawiają,że żel pozostawia na skórze warstwę ochronną.
Delikatny,przyjemny zapach zapewni uczucie relaksu i odprężenia.

 Bezpośrednio po zastosowaniu żelu 85% badanych odnotowało poprawę nawilżenia skóry a u 85% skóra stała się bardziej delikatna i miękka w dotyku.

http://lirene.pl/  ZAPRASZAM:)

RECENZJA:
Oto mój NOWY faworyt:)Już od pierwszego użycia,uwielbiam GO:)
Ma same plusy:)Atrakcyjna cena,wspaniały zapach,dobrze się pieni i bardzo dobrze nawilża moją suchą skórę:)Urzekł mnie całkowicie:)Serdecznie Wam go POLECAM,bo na prawdę warto zainwestować i poczuć się tak wspaniale po kąpieli w nim:)
Moja ocena,to 6/6.

A oto moje dzisiejsze ZAKUPY:)

-ASTOR - SKIN MATCH - puder 100 IVORY - 7 g / 17,49 zł
-YVES ROCHER - LES PLAISIRS NATURE - woda toaletowa MANGO/MARAKUJA 20 ml / 19,99 zł
-YVES ROCHER - separatory - GRATIS!
-YVES ROCHER - książeczka czekowa - GRATIS!

Co sądzicie o ROZDANIU w,którym NGRODĄ byłby BOX pełen kosmetyków,których już nie używam a,które mają aktualną datę ważności i dużą pojemność?
Czekam na Wasze opinie:)

15 komentarzy:

  1. Ja jestem jak najbardziej za takim rozdaniem! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować ten żel, a te wody z YR uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem za takim rozdaniem :)
    w mojej kosmetyczce też jest dużo takich rzeczy, użytych może raz czy 2 i leżą
    takie rozdanie daje szansę innym na przetestowanie dużej ilości kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że jesteś z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze koniecznie wypróbować tę oliwkę :-) I jestem za rozdaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten żelek ale jeszcze nie testowałam :) muszę pokończyć stare opakowania ;p
    rozdanie ok ok ok jestem Za :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam tego produktu, więc nie wypowiem się :) a co do zakupków - widzę, że udane :) a pomysł z rozdaniem jest świetny! / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten żel i jest boski,świetnie nawilża

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem za takim rozdaniem jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm perfumy z YR truskawkowe ;D
    Hm aktualnie mam zapas żeli ale jak mi się skończy to chyba będę musiała czegoś poszukać właśnie z dobrym nawilżeniem! ;D

    Myślę, że fajny pomysł z tym rozdaniem, Tobie coś nie pasuje, ale może komuś akurat się sprawdzi!

    Pozdrawiam, Syl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm perfumy z YR truskawkowe ;D
    Hm aktualnie mam zapas żeli ale jak mi się skończy to chyba będę musiała czegoś poszukać właśnie z dobrym nawilżeniem! ;D

    Myślę, że fajny pomysł z tym rozdaniem, Tobie coś nie pasuje, ale może komuś akurat się sprawdzi!

    Pozdrawiam, Syl.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy i interesujący żel muszę kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy, jestem ciekawa pudru Astor, mam nadzieję, że o nim kiedyś napiszesz:)
    Ojj a te naturalne wody toaletowe YR bardzo mnie kuszą, muszę się w końcu po nie wybrać:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem na tak za rozdaniem :) tez sobie musze kupic separatory :D

    OdpowiedzUsuń