czwartek, 14 czerwca 2012

RECENZJA - LIRENE - STOP CELLULIT - ANTYCELLULITOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE!

Dobry Wieczór:)
Niedawno dzięki uprzejmości Pani Magdaleny oraz Pani Anny otrzymałam do testów mnóstwo kosmetyków cenionych firm,takich jak : Dr Irena Eris,Pharmaceris,Lirene oraz Under Twenty:)
Ponieważ miałam już wcześniej styczność z niektórymi otrzymanymi produktami,mam dla Was pierwszą recenzję testowanych produktów:)

http://lirene.pl/  ZAPRASZAM:)
LIRENE - STOP CELLULIT - ANTYCELLULITOWE SERUM UJĘDRNIAJĄCE! 200 ml / ok.17 zł

-redukcja tkanki tłuszczowej
-wygładzenie skóry
-86% mniej widoczny cellulit

Antycellulitowe serum ujędrniające na noc opracowane zostało aby wspomagać redukcję cellulitu,wyszczuplać i modelować sylwetkę.Kompleks substancji aktywnych Slim&Shape szybko i skutecznie pobudza metabolizm komórkowy zmniejszając widoczność cellulitu.Zawartość substancji o działaniu wyszczuplającym i ujędrniającym,przyśpiesza modelowanie partii ciała dotkniętych zaawansowanym cellulitem.

 Pierwsze efekty widoczne już po tygodniu stosowania.
100% badanych udowodniło,że skóra bezpośrednio po użyciu serum,jest:
-wygładzona
-elastyczna
-nawilżona
-miękka w dotyku

STOSOWANIE:
Lekko masując rozprowadzić preparat na umytej i osuszonej skórze ciała.
Stosować jeden raz dziennie,na noc.
Najlepsze efekty redukcji cellulitu zapewnia jednoczesne stosowanie kosmetyku z innymi produktami wchodzącymi w skład serii STOP CELLULIT.


RECENZJA:
Tak,jak wspomniałam na wstępie,SERUM miałam okazję TESTOWAĆ,już wcześniej...Zanim otrzymałam kosmetyki do testowania od Pani Magdaleny i Pani Anny.
Moja pupa oraz uda potrzebowały natychmiastowej regeneracji przed rozpoczęciem lata.
Stosowałam i stosuję SERUM codziennie,zaraz po kąpieli,przed snem.
Przyznaję,że SERUM ma same PLUSY:
-działanie "już po tygodniu moje uda i pupa znacznie wygładziły się"
-konsystencja "kremowa,nie lepiąca,dobrze wchłaniająca się"
-zapach "czy ja czuję odrobinę kawy?"
-cena "dla portfela - kusząca"
Nigdy nie wierzyłam w działanie produktów ANTYCELLULITOWYCH,ale spoglądając na swoją pupę oraz uda stwierdziłam,że MUSZĘ COŚ Z TYM ZROBIĆ!!!
I zrobiłam...Kupiłam LIRENE,później drugą tubkę otrzymałam od Pani Magdaleny oraz Pani Anny,więc ciągłość użytkowania została zachowana i jestem zachwycona:)Mój "M" również:)
Cellulit z dnia na dzień znika - bikini WITAJ:)
Polecam serdecznie:)
Moja ocena,to 6/6.

Pani Magdaleno , Pani Anno - DZIĘKUJĘ:*

10 komentarzy:

  1. CHyba sobie kupię, jak zużyję obecną Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O i kolejna pozycja na listę zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz, ja jestem fanką Eveline antycellulitowego, ale tego jeszcze nie miałam - może wypróbuję jak tylko będę miała okazję:))

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOoooo fajny pordukt nawet sie z nim nie spotkalam :) musze sie rozejrzec po polkach w drogerii :) pozdraiwam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. na cellulit fajny rower i pływanie choć nie mam z nim dużego problemu a raczej nie oglądam się i pewnie nie wiem że go mam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z wszelkimi kosmetykami na cellulit dałam sobie spokój, albo mój cellulit jest taki dzielny i zawsze wygrywa albo to wszystko to jeden wielki pic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a jak zawarłaś tę współpracę pisałaś na jakiś konkretny mail ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam e-mail do laboratorium Dr Irena Eris,a moja wiadomość została przekierowana do Pani Magdaleny oraz Pani Anny i już od Nich otrzymałam odpowiedź:)
      Spróbuj,masz szczęście:)

      Usuń
  8. no powiem ci ze produkt jest kuszacy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też walczę z cellulitem i też kosmetykami :) Leniwiec ze mnie;) Przy czym stosuję profesjonalne kosmetyki antycellulitowe. Efekty są widoczne gołym okiem, przy systematycznym stosowaniu. Przy czym trzeba uważąć z ilością - jak się przesadzi potrafi naprawdę mocno rozgrzać:) O czym pisze na blogu

    http://cellulitowo.pl

    OdpowiedzUsuń