sobota, 30 czerwca 2012

RECENZJA - LIRENE - GŁEBOKIE NAWILŻANIE - SERUM DO CIAŁA!

Oto RECENZJA serum,które ujarzmiło moją suchą skórę!
Serum otrzymałam w ramach współpracy od Pani Magdaleny oraz Pani Anny:)
DZIĘKUJĘ:*

http://lirene.pl/  ZAPRASZAM:)


LIRENE - GŁĘBOKIE NAWILŻANIE - SERUM DO CIAŁA! 200 ml / ok.14 zł


Przeznaczone jest dla skóry suchej i normalnej, która potrzebuje wzmocnionej i intensywnej kuracji nawadniającej.  Przywraca skórze jej naturalną hydro-równowagę, dzięki specjalistycznej formule biodermalnej, która utrzymuje optymalną zawartość wody na wszystkich poziomach naskórka. Zapewnia głębokie nawilżenie utrzymujące się aż do 48h dzięki zawartości Moist 24 – składnika silnie nawilżającego skórę. Hialuronian sodu tworzy na skórze film, ograniczając proces parowania wody i przywracając równowagę prawidłowych, fizjologicznych funkcji skóry.  Dzięki składnikom o właściwościach emoliencyjnych serum poprawia gładkość i miękkość skóry. Mikrocząsteczki gliceryny poprawiają elastyczność i miękkość naskórka.


 RECENZJA:
Uwielbiam,Uwielbiam i jeszcze raz Uwielbiam:) To serum jest przeznaczone dla suchej oraz normalnej skóry - dla mojej skóry:)Już nie muszę się martwić o moją skórę:)Nareszcie jest nawilżona,bez efektu ściągnięcia oraz rybiej łuski:) Serum ma przyjemny zapach,kremową konsystencję,która szybko się wchłania i co najważniejsze nawilża!!!
Stosuję je po każdej kąpieli,dzięki tej ciągłości nie muszę się już martwić,że moja skóra znów będzie sucha.Serdecznie polecam:)
Moja ocena,to 6/6.


A czy Wy miałyście styczność z tym SERUM?Czy używacie innego,które równie dobrze nawilża?
Czekam na Wasze komentarze:)

6 komentarzy:

  1. Nie używałam, ale ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie brzmi i na pewno bym się skusiła, ale mam mieszaną cerę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. cała linia jest bardzo interesująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy go nie widziałam w drogeriach;(

    OdpowiedzUsuń