czwartek, 21 czerwca 2012

RECENZJA - DR IRENA ERIS - CLEANOLOGY - MASECZKA GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA!

Hej!
Tak,jak wspomniałam we wczorajszym poście,niebawem zorganizuję ROZDANIE w,którym nagrodą będzie BOX kosmetyków,których już nie używam.Obecnie obmyślam nowe zasady ROZDANIA,ale mam nadzieję,że jak już coś przyjdzie mi do głowy,będziecie ZADOWOLONE:)
Przejdźmy jednak do recenzji maseczki głęboko oczyszczającej,którą otrzymałam w ramach WSPÓŁPRACY do Pani Magdaleny i Pani Anny - DZIĘKUJĘ jeszcze raz:)

DR IRENA ERIS - CLEANOLOGY - MASECZKA GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA!
CERA TŁUSTA I MIESZANA 75 ml / ok.50 zł

Aktywne składniki oczyszczające skórę sprawiają,że maseczka jest kosmetykiem idealnie dopasowanym do potrzeb cery tłustej i mieszanej.
Naturalna glinka zawierająca oligoelementy i minerały pomaga usuwać martwe komórki naskórka i inne zanieczyszczenia ( według 93% badanych ) i przywraca skórze jej naturalną równowagę.
Specjalnie opracowana mieszanina wyciągów z dwóch alg wpływa na prawidłowe funkcjonowanie skóry,regulując wydzielanie sebum.Skóra pozostaje matowa ( według 89% badanych ).Wyjątkowe połączenie naturalnych składników z proteinami ze słodkich migdałów powoduje wygładzanie naskórka poprzez napięcie skóry ( według 96% badanych ),która staje się świeża i wypoczęta.


http://www.eris.pl/  ZAPRASZAM:)

Gwarancją nowoczesności,skuteczności i bezpieczeństwa kosmetyków Dr Irena Eris są unikalne badania naukowe ( metody : in vitro - na modelach komórkowych skóry oraz in vitro - na ochotnikach ) prowadzone przez Centrum Naukowo - Badawcze Dr Irena Eris.

SPOSÓB UŻYCIA :
Nałóż maseczkę na oczyszczoną twarz i pozostaw do zaschnięcia.Po ok.10-15 minutach zmyj wacikiem nasączonym tonikiem lub wodą z żelem / kremem do mycia Dr Irena Eris Cleanology.Nałóż na twarz odpowiedni krem pielęgnacyjny.Stosuj 1 - 2 razy w tygodniu w zależności od potrzeb skóry.

RECENZJA:
Moje wrażenia po zastosowaniu maseczki jest pozytywne:)
Maseczka jest bardzo wydajna,gdyż nie trzeba jej wiele,aby pokryć całą twarz,ładnie pachnie i ma fajną konsystencję,która nie jest ani za rzadka ani za gęsta - IDEALNA.
Maseczka oczyszcza twarz,ale niestety nie radzi sobie z oczyszczaniem porów:-/
Po jej zastosowaniu twarz jest zmatowiona,ale nie na długo,przynajmniej w moim wypadku.
Moja ocena,to 4/6.

10 komentarzy:

  1. Pierwsza! Bardzo lubię maseczki z glinką! ;)
    Czekam więc na rozdanie! ;D mam nadzieję jakieś kreatywne!:D

    Syl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie oczyszcza porów. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Po cenie spodziewałam się czegoś mega.

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham maseczki ale ta cena ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam jeszcze nigdy produktów tej firmy, ale może po Twojej recenzji się skuszę :) czekam co wymyślisz ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje się warta spróbowania, tylko cena troszkę wysoka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena wysoka ale moze dizla cuda :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. cena odstrasza trochę, ale skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń