piątek, 29 czerwca 2012

RECENZJA - DELIA COSMETICS - DAIRY FUN - BATH POWDER!

Dzień Dobry:)
Słoneczko:)Nareszcie!U Was również jest słonecznie?:)
Dzisiaj będzie recenzja pudru do kąpieli,który,kupiłam w środę:)Mam dla Was również kilka innych informacji,które chcę umieścić właśnie w tym poście,mam nadzieję,że wszystko co Wam napiszę,będzie chociaż w jakimś stopniu interesujące:)

DELIA COSMETICS - DAIRY FUN - BATH POWDER! 75 g / 2,49 zł

Puder do kąpieli Dairy Fun o zapachu figi z gruszką - aromatyczna kąpiel w wannie pełnej piany.Dzięki zawartości łagodnych środków myjących delikatnie oczyszcza skórę.Specjalnie opracowana receptura zawiera również proteiny mleczne,które wraz z innymi składnikami doskonale nawilżają i odżywiają skórę.Po umyciu obficie spłukać wodą.

RECENZJA:
Tak,jak w recenzji poprzedniego pudru do kąpieli o,którym kilka dni temu pisałam,tak i tym razem...
Puder bardzo bardzo bardzo ładnie pachnie,po wsypaniu do wody staje się ona limonkowa,co wizualnie bardzo fajnie wygląda,piany nie jest za wiele.Po kąpieli skóra jest pachnąca i odprężona,ale niestety nie nawilża i,to jest jego duży minus.
Moja ocena,to 4/6.

Chciałabym się Wam również pochwalić,jaką NAGRODĘ wygrałam ja oraz moje koleżanki w pracy.
Byłam bardzo zaskoczona,kiedy wczoraj w pracy otrzymałam takie oto wspaniałości:)
Pracodawcy potrafią zaskoczyć i,to jak!


Kolejną rzeczą,którą chcę się z Wami podzielić,jest wykorzystanie pudełek po DOUGLAS Box of Beauty:)Oto,jak zagospodarowałam swoje dwa:

Wszystkie swoje mniejsze kosmetyki umieściłam w tych dwóch małych pudełeczkach,dzięki czemu zyskałam więcej miejsca w półce:p
Można?Można:)

Udanego dnia Wam życzę:*

17 komentarzy:

  1. No szefostwo, że hej! :-) Bardzo fajny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym pudrze do kąpieli, ale jest bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  3. O, te same kosmetyki dostaniesz :)?
    Ja miałam cały dzbanuszek tego pudru, tylko o zapachu jabłka z cynamonem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki z PANTENE oraz WELLA dostałam w pracy o ile o,to właśnie pytasz?:)

      Usuń
  4. świetny prezent dostałaś;)i niezłe zagospodarowanie pudełek;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to musi być miłe uczucie dostawać takie nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Puderek jak go tylko zobaczę kupuję.
    Relaks to co lubię po całym cieżkim dniu.
    Wspaniałego masz pracodawca- też takiego chciałabym mieć
    Gdzie pracujesz?
    To się nazywa dobra organizacja i porządek.
    Zainspirowałaś mnie by zrobić podobnie..
    Muszę znaleźć tylko jakieś fajne pudełko.
    Nie lubie bałaganu, a nasze skarby powiny mieć swoje wyjątkowe miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoneczko pięknie świeci- aż chce się żyć B-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kupić ten puderek, jest wspaniały xD
    Fajniutkie masz kosmetyki, są super, a te z Wella to polecasz?
    Obserwujemy?>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc,to jeszcze nie używałam WELLI,ale jakoś jestem uprzedzona do PANTENE oraz do WELLI,ale jak przetestuję,to dodam recenzję:)

      Usuń
    2. Możemy OBSERWOWAĆ,ale mam kłopot aby dostać się na Twojego bloga,prześlij mi proszę link:)

      Usuń
  9. Brałaś udział w moim konkursie? Jeśli nie, to jest ostatnia szansa, bo jutro ostatni dzień na zgłoszenia. Nagrodę wybierasz sama. Podają link do konkursu na blogu, będzie łatwiej: http://raroika.blogspot.com/2012/06/konkurs.html Pozdrawiam, raroika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pudełka możesz sobie położyć jedno na drugim i ile miejsca zaoszczędzisz darmowe szufladki :) a ten puder można zakupić w rossmanie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie,puder jest dostępny prawie wszędzie oprócz ROSSMANNA:p

      Usuń