sobota, 16 czerwca 2012

RECENZJA - THE BODY SHOP - KREM DO STÓP!

Witam.
Piękna SOBOTA,szykuje się również ważny wieczór,mecz życia:)
Pomimo iż nie jestem fanką piłki nożnej,powoli zaczynam się stresować:p
Ale kto wygra,jak nie My - POLACY:)

Skusiłam się dzisiaj w BIEDRONCE na mały czaso-umilacz:)

Baaardzo przyjemny czaso-umilacz:)
Jeżeli będziecie miały tylko okazję,spróbujcie:)

THE BODY SHOP - HEMP FOOT PROTECTOR - KREM DO STÓP Z WYCIĄGIEM Z KONOPII!
100 ml / ok.70 zł

Krem został stworzony dla suchej,wymagającej nawilżenia skóry stóp.Bogaty skład kosmetyku "wyciąg z konopii,lanolina,masło shea,masło kakaowe" zapewnia błyskawiczne nawilżenie,odżywienie i regenerację suchej i podrażnionej skórze stóp.Panthenol sprawia,że kruche i łamliwe paznokcie u stóp stają się mocne i elastyczne.

P.S Krem miałam szansę używać dzięki uprzejmości cioci Asi,która mi go podarowała:)
Dziękuję Ci Asiu:*Mnie osobiście nie stać na taką przyjemność...


RECENZJA:
Nigdy wcześniej nie miałam styczności z produktami firmy The Body Shop "niestety nie są na moją kieszeń".
Dzięki uprzejmości mojej cioci miałam i mam możliwość używania tego kremu:)
Jest fajny:)Może troszkę za gęsty co powoduje,że trzeba go brać więcej,ma przyjemny zapach:p
Fajnie natłuszcza i nawilża skórę stóp,co do paznokci,nie widzę różnicy:)
Ogólnie przyjemny w użytkowaniu,jednak cena odstrasza:-/
Moja ocena,to 4/6.

A czy Wy lubicie firmę The Body Shop?:)

11 komentarzy:

  1. krem kosztuje 39zł :)wiem bo mam go na swojej półce, również nie kupiłam ale wygrałam w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Konopia powiadasz lubię tą Twoja ciocię :) a babeczkę sama piekłaś ? Tak apetycznie wygląda ...z resztą Ty zawsze lubiłaś babeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babeczkę kupiłam w BIEDRONCE,są pakowane po dwie:)
      Spróbuj:)

      Usuń
    2. Babeczkę kupiłam w BIEDRONCE,są pakowane po dwie:)
      Spróbuj:)

      Usuń
  3. Ja z TBS miałam tylko raz styczność. Jakis czas temu kupiłam sobie na promocji jagodowe masło do ciała i byłam nim zachwycona. Pewnie gdyby w moim mieści był ich sklep to częściej na coś bym się skusiła. Ale to może i dobrze że go nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  4. TBS jakoś do mnie nie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń
  5. w pierwszej chwili myślałam, ze krem wygląda jak babeczka. To znak, że trzeba isć spac...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam kosmetyki z TBS ale racja cena dosc wysoka,dlatego glownie bazuje na przecenach hihi,ktore wlasnie sie zaczely :) pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://smakemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy nic nie kupilam w body shopie :S moze warto to zmienic ;p a muffinek ... jak najbardziej ! :D

    OdpowiedzUsuń