niedziela, 10 czerwca 2012

RECENZJA - BIELENDA - ECO CARE - GLINKA ZIELONA - MASECZKA DO TWARZY!

BIELENDA - ECO CARE - GLINKA ZIELONA - BIOORGANICZNA MASECZKA ANTI - STRESS! 10 ml / ok.5,50 zł

Skoncentrowana maseczka o skutecznym działaniu antybakteryjnym,oczyszczającym i ujędrniającym.
Przeznaczona do pielęgnacji cery mieszanej,tłustej i trądzikowej.Zwęża pory,zapobiega powstawaniu zaskórników i wyprysków,radykalnie usuwa obumarłe komórki naskórka,nagromadzone zanieczyszczenia oraz nadmiar sebum.Zapobiega powstawaniu zmarszczek.
Doskonale odżywia,ujędrnia,poprawia elastyczność zwiotczałej skóry oraz wyrównuje koloryt szarej,pozbawionej blasku cery.W efekcie zapewnia oczyszczoną,gładką,jędrną i matową skórę.


RECENZJA:
Dla mnie jest,to NOWOŚĆ,gdyż nigdy wcześniej nie miałam okazji wypróbować maseczek firmy BIELENDA.Ta maseczka jest dla mnie miłym zaskoczeniem.Po jej użyciu moja cera jest na prawdę oczyszczona a w dodatku widzę poprawę jej jędrności.Ma nawet przyjemny zapach i fajną konsystencję:)Wystarcza na dwa zastosowania,także tym bardziej POLECAM:)
Moja ocena,to 5/6.

6 komentarzy:

  1. nie widziałam jej nigdy! na pewno przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie glinki a tej zupełnie nie znam, muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie nowość :) Przepraszam,że tak rzadko wpadam w odwiedziny i mało piszę na fb nie ma mnie w domu cieplej się robi więc mnie nosi,ale już wróciłam bo zaczeło lać i się zabieram za odp. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą maseczkę - jest dostępna w moim sklepie osiedlowym :) Skóra wygląda po niej ładnie a stosunek ceny do zawartości jest bardzo zadowalający :) (PS gratuluję 100 obserwatorów - dołączyłam jako 100 :) )

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz ja widze:) ale fajnie ze od razu na plus :):)

    OdpowiedzUsuń