wtorek, 26 czerwca 2012

RECENZJA - BATH POWDER - PUDER DO KĄPIELI!

Dzień Dobry:)
Ależ paskudny dzień przywitał mnie zaraz po przebudzeniu:-/
W takie dni mam ochotę wtulić się w kołdrę i spać,spać,spać...
Ale cóż zrobić,kiedy trzeba iść do pracy.
Mam dla Was dzisiaj RECENZJĘ pudru do kąpieli,który wygrałam w ROZDANIU u BAMBUSOWEGO RAJU : http://bambusowy-raj.blogspot.com/ :)

BATH POWDER - PUDER DO KĄPIELI - CHERRY BLOSSOM&GREEN TEA! 75 g / ok.2 zł


Dzięki zawartości łagodnych środków myjących delikatnie oczyszcza skórę.
Specjalnie opracowana receptura zawiera również naturalnie sproszkowane krowie mleko,które wraz z innymi starannie dobranymi składnikami doskonale nawilża i odżywia skórę.Po umyciu obficie spłukać:)

RECENZJA:
Nigdy nie miałam styczności z pudrami do kąpieli...Nie wiem dlaczego,ale zawsze od nich stroniłam.
Niepotrzebnie...Bo jestem bardzo mile zaskoczona:)Puder może nie tworzy super piany,ale piana jest:)A jak PACHNIE:p Rozpłynąć się można...Puder sprawia,że po kąpieli skóra jest pachnąca i odprężona,szkoda tylko,że nie nawilża:-/
Moja ocena,to 6/6.

A Wy?Miałyście styczność z pudrami do kąpieli?:)

14 komentarzy:

  1. heh fajnie to wygląda;D
    sama wypróbuję;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja je stosuję w sumie tylko dla zapachu, piana znikoma i szybko znika, nawilżać nie nawilża, czasem wręcz odwrotnie :/ ale aromaterapia jaką funduje - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam. Miałam bodajże z tej firmy żel pod prysznic i balsam. Używała tego moje córcia, niestety skórę tak jej przesuszyło, że musiałam kupić Oilatum i doprowadzić dziecko do stanu początkowego :-)Sam zapach rewelacyjny, można się rozpłynąć. Ja jestem mniej wrażliwa na takie wysuszacze, więc raz na jakiś czas można się potaplać w tej aromaterapii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam i byłam naprawdę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie miałam styczności z pudrami do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa rzecz te pudry do kąpieli, ja jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety nie wypróbuję z powodu braku wanny ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam, ale wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. wiele razy widziałam go w sklepie :)
    Ale po tej recenzji kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już czuje jak pięknie pachnie! ;D

    Nie używałam jeszcze pudru do kąpieli.

    Syl.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam,dawno używałam :)
    u mnie tam nic nie zdziałał ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam i bardzo fajne doznania zapachowe ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie mam prysznica bo wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń