piątek, 8 czerwca 2012

RECENZJA - ASTOR - NAIL ARTIST - GLITTER!

Witajcie Drogie Panie:)
Dzisiaj wielki dzień dla Wszystkich Polaków:)Jesteście dumne z wyniku?
Mam dla Was RECENZJĘ lakieru,który lubię i,który jako jedyny wkupił się w moje łaski "gdyż nie za bardzo lubię malować paznokcie":p

ASTOR - NAIL ARTIST - GLITTER! 6ml / ok.16 zł

Ta długotrwała i ultra błyszcząca formuła spełni wszystkie Twoje pragnienia .
Jeżeli lubisz bawić się stylami i zmieniać ubrania oraz dodatki w zależności od ogarniającego Cię nastroju,lakier Nail Artist zostanie Twoim największym sprzymierzeńcem:)



RECENZJA:
Jest,to zdecydowanie mój ULUBIENIEC:)Lepiej wygląda mając bazę w postaci kolorowego lakieru,jednak dla mnie w takiej postaci podoba się najbardziej.
Jest łatwy w aplikacji,długo się trzyma,ok.7 dni i ładnie błyszczy:)
Serdecznie polecam:)
Moja ocena,to 6/6.


7 komentarzy:

  1. Też tak myślałam, puki mój chłopak mi nie zaserwował takiej zieleninki, a że uwielbiam czosnek, który tam bardzo czuć to bardzo mi posmakowało:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda całkiem ciekawie ;D Mi bardziej by odpowiadał na kolorowej bazie ale może zwrócę na niego uwagę niedługo ;P Najpierw czekam aż mi się paznokcie zregenerują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :) No powiem Ci zaciekawiłaś mnie,dosyć drogi jak dla mnie wolałabym jakiś turkus lub coś tego typu,ale bardzo fajny :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny delikatny lakierek ♥

    OdpowiedzUsuń