sobota, 23 czerwca 2012

Przesyłka od Pani Magdaleny + upominek:)

Witajcie:)
Co u Was słychać?Ja rano pożegnałam gości,niedawno wróciłam z pracy i odpoczywam:)
Wczoraj,był u mnie kurier z przesyłką od Pani Magdaleny,która opiekuje się Dr Irena Eris oraz Pharmaceris:)

http://www.pharmaceris.pl/ ZAPRASZAM:)

Oto co dostałam:


Jest,to Fluid MATUJĄCY z laktoflawiną,który bardzo chciałam przetestować a Pani Magdalena mi,to umożliwiła,za co bardzo serdecznie DZIĘKUJĘ:*

Upominkiem,który dzisiaj otrzymałam jest bransoletka z moim znakiem zodiaku RYBKĄ:p



11 komentarzy:

  1. Fajna paczuszka :)
    Co do sudomaxu to zależy dla kogo bo u jednych sie sprawdza a u innych nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też od jakiegoś czasu bardzo chcę wypróbować ten podkład, czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no ostatnio firma Eris robi sobie bardzo fajną reklamę u blogerek. Ale widać, że warto, zwłaszcza że ich produkty są fajne i dobrze działają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam ten podkład :) jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak ten fluid będzie wyglądał na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten fluid uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. polecam Ci się pospieszyć bo np w mojej biedronce schodzą bardzo szybko ;)

    OdpowiedzUsuń