środa, 13 czerwca 2012

POZIOMKI + dalsza część ZAKUPÓW:)

Dobry Wieczór:)
Tak,jak obiecałam,mam dla Was post związany z dalszą częścią moich dzisiejszych zakupów:)
Ale na początku chcę się pochwalić,moimi pierwszymi w tym roku,ogródkowymi POZIOMKAMI:)
Moja mama,jest WSPANIAŁA,moooje POZIOMKI:*
A wracając do zakupów,to we wspomnianym już wcześniej PEPCO kupiłam luźną,czarną,bokserkę z suwakiem na plecach za 19,99 zł a w BIEDRONCE trampki na,które się już kiedyś czaiłam za 7,99 zł:)

Na żywo prezentuje się znacznie lepiej niż na zdjęciu:)
Przy pierwszym podejściu cena sięgała ok.35 zł,a po ok.miesiącu taka NIESPODZIANKA - 7,99 zł!

Co sądzicie o mich zakupach?Czu Wam również w ostatnim czasie udało się upolować podobne perełki?
DOBRANOC:*

11 komentarzy:

  1. Twoja mama jest piękna kobietą :-) ja zakupiłam trampki w biedronce koło miesiąca temu jakoś tak za prawie 45zł. a tu taka przecena muszę się tam wybrać jutro idę po mleko dla małego to w drodze powrotnej zajrzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie tylko trampki są w promocji,myślę,że jak odwiedzisz BIEDRONKĘ,to z jedną rzeczą nie wyjdziesz:)

      Usuń
  2. Bokserka świetna, lubię zipy :)Ja też już mam poziomki na ogródku! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja poziomek nie mam mam truskawki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniam.Muszę sobie kupić,bo nie miałam okazji jeszcze w tym roku jeść:p

      Usuń
  4. Mmm jakie pyszne poziomki. :( podziel się ;)
    zakupy bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę pojechać po nie do biedronki

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne trampki i kuszące poziomki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah.. weź już u mnie na balkonie zasadziłam poziomki z doniczce i już więcej rośnie .. .__.

    OdpowiedzUsuń
  8. trampki sa super, a bluzka tez swietna, ja sie zastanawiam czy do kilku swoich starcyh czy nie dodac zasuwakow :):)

    OdpowiedzUsuń