środa, 13 czerwca 2012

PEPCO - Kocham Cię:* - ZAKUPY!

Witajcie!
Jak dobrze jest przyjechać do domu rodzinnego:)Uwielbiam ten czas...
Dzisiaj wybrałam się na zakupy z mamą:)Udało mi się upolować zarówno rzeczy kosmetyczne,jak i te nie kosmetyczne,także dzisiejszy dzień na jednym poście się nie zakończy:)
Zacznę od KOSMETYKÓW,które nabyłam w PEPCO,za naprawdę niskie ceny:D
Same zobaczcie i osądźcie:)


-ASTOR - Tusz do rzęs STIMULONG 7 ml / 14,99 zł
-RIMMEL - Cienie do powiek GLAM EYES 2,4 g / 14,99 zl
-BARWA - Tradycyjne Polskie szare mydło 100 g / 1,29 zł

Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów,kupując to wszystko w ROSSMANNIE,czy innej drogerii musiałabym zapłacić znacznie więcej...Na później przygotowałam dla Was post o ubraniach,jakie nabyłam,również za przystępne ceny:D
Udanego popołudnia:*

16 komentarzy:

  1. Świetne promocje :) Jestem bardzo ciekawa tych cieni :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale te cieni wyglądają kusząco, to są moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I moje również:)Uwielbiam takie odcienie:)Teraz jestem zdania,że to nie ROSSMANN Nas rozpieszcza,ale PEPCO właśnie:)

      Usuń
  3. Rewelacyjne okazje złapałaś ;-)
    I <3 pepco

    OdpowiedzUsuń
  4. O super bomba :) W pepco jest o wiele taniej jednak...ja mam problem ze znalezieniem tam kosmetyków zawsze jak jestem praktycznie nic nie mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się Gosia wybrać do PEPCO na Jana Pawła,tutaj są zawsze świetnie zaopatrzeni:)

      Usuń
    2. A to są dwa ? Oooo a ja myślałam,że tylko tu koło Rossmana.

      Usuń
  5. oooooooo są nowości widzę ten tusz będzie mój :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ceny powalają! szkoda, że ja muszę się tłuc przez całe miasto do najbliższego PEPCO ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi sh albo maksymalnie potrafi poprawić humor, albo go zepsuć, jak spędzę tam mnóstwo czasu, a wychodzę z pustymi rękami -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie,ale już dawno nie byłam w SH,brak czasu:-/

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jutro specjalnie dla Ciebie się pojawią:)

      Usuń
  9. ja dziś również byłam na zakupkach w pepco ale były to zakupy do kuchni , zapraszam na rozdanie http://ilovemyplussize.blogspot.com/2012/06/minimini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. cienie maja sliczne kolry :):)

    OdpowiedzUsuń