poniedziałek, 11 czerwca 2012

Paczka od Yves Rocher:)

Witajcie:)
Dzisiaj po powrocie z pracy czekała na mnie paczka od Yves Rocher:)
Przez ostatnie dni czekałam na nią z niecierpliwością aż w końcu się doczekałam:)
Co mnie skłoniło do kolejnych zakupów?Kupon,który nabyłam na GRUPONIE,gdzie za 49 zł,mogłam w sklepie internetowym nabyć kosmetyki za równowartość 100 zł:)
Oto co zakupiłam:
-HAMMAM - oliwka pod prysznic 2 x 200 ml c.58 zł
-PURE S - korektor na niedoskonałości skóry 10 ml c.19,90 zł
-3 MINTES - peeling morelowy 50 ml c.14,90 zł
-PURE S - maska głęboko oczyszczająca 2 x 4 ml c.9,80 zł

GRATIS otrzymałam:
-zegarek "który oddaję Wam w rozdaniu,gdyż mam już jeden":)
-ACTIVE SENSITIVE - nawilżająco - łagodzący krem na dzień 50 ml
-HYDRA VEGETAL - próbka żel-krem intensywnie nawilżający 1 ml
"również oddaję Wam w rozdaniu"

Koszt zamówienia:
102,61 zł
Koszt wysyłki:
24,85 zł
Rabat:
100,00 zł
Do zapłaty:
27,45 zł

Myślicie,że warto było?

7 komentarzy:

  1. Uwzględniając koszt przesyłki, Twoj rabat wyniósł jakieś 25 %. W avanti jest kupon ze zniżką na 40%, więc średnio się opłacało... No ale tak czy siak kupiłaś taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W obecnym AVANTI jest ten rabat?I na cały rachunek jest,to 40%?

      Usuń
  2. Ale z drugiej strony dostałaś jakieś gratisy więc to rekompensuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie bylo warto :)
    za taka cene :) promocja byla swietna :):):)

    OdpowiedzUsuń